1. Podstawa Prawna
• Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 )
• Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dn. 09 stycznia 2012 w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz.U. 2012 r. poz. 125)
2. Wymagane dokumenty
• Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości - druk dostępny w urzędzie lub na stronie internetowej
3. Termin odpowiedzi
7 dni (termin wydania zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego)
4. Sposób załatwienia sprawy
Uzyskanie zawiadomienia.
Zawiadomienie zostanie przesłane listownie.
Istnieje możliwość osobistego odbioru zawiadomienia.
5. Jednostka odpowiedzialna
Wydział Komunalny: Wiesław Wójcicki, tel. 65 322 48 44 ,
e-mail: wieslaw.wojcicki@miejska-gorka.pl
6. Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
7. Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
WNIOSEK O USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO - pobierz
WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O NUMERZE PORZĄDKOWYM/ADRESIE BUDYNKU - pobierz
|