1. Podstawa prawna:
Art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2017, poz. 1289 ze zm.)
2. Wymagane dokumenty:
- wniosek,
- Umowa na przejęcie nieczystości przez stację zlewną (udokumentować gotowość ich odbioru).
- Zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
- Oświadczenie, o którym mowa wyżej składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Oświadczenie o spełnianiu przez pojazd asenizacyjny wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193 poz. 1617).
- Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 107 zł.
3. Termin odpowiedzi:
Do 30 dni.
4. Opłaty:
Opłata skarbowa: od zezwolenia - 107,00 zł,
5. Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie
6. Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Komunalny,
tel. (65) 54 74 507
WNIOSEK - pobierz
|