http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Dane adresowe
Statut
Struktura Organizacyjna Urzędu
Schemat organizacyjny
Regulamin organizacyjny
Wykaz komórek organizacyjnych Urzędu
Wydział Finansowy
Wydział Organizacyjny
Wydział Inwestycyjny
Wydział Komunalny
Urząd Stanu Cywilnego
Plan Rozwoju Lokalnego
Program Ochrony Środowiska
Plan Gospodarki Odpadami
Prowadzone rejestry
Kontrola zarządcza
Zgromadzenia publiczne
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje


 
Wydział Komunalny 
Wykaz komórek organizacyjnych Urzędu
 
data publikacji:  30-09-2010 | 12:15
data ostatniej modyfikacji:  06-12-2018 | 08:56
ostatnio modyfikowal: Karol Skrzypczak

 

 

Wydział Komunalny

 

Jacek Stróżyk - Naczelnik Wydziału Komunalnego

 

Kontakt:

ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka

tel. 65 54 74 507  
fax. 65 54 74 421

 

 

 

Wydział Komunalny prowadzi w szczególności sprawy z zakresu:

 

1)  Zagadnienia związane z gospodarką mieszkaniową i lokalową. Zarządzanie budynkami mieszkalnymi oraz niemieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy nie oddanymi w użytkowanie innym jednostkom,

2)  Zagadnienia związane z zagospodarowaniem przestrzennym i urbanistyką,

3)  Ochrona gruntów rolnych i leśnych,

4)  Gospodarka nieruchomościami,

5)  Zagadnienia związane z ochroną zabytków,

6)  Zagadnienia wynikające z prawa ochrony środowiska oraz związane z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w   ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,

7)   Zagadnienia związane z prawem geologicznym i górniczym,

8)   Utrzymanie czystości i porządku w gminie oraz gospodarka odpadami,

9)   Zagadnienia związane z prawem wodnym,

10)  Zagadnienia związane z zaopatrzeniem ludności w wodę i kanalizację,

11)  Zagadnienia związane z drogami gminnymi,

12)  Zagadnienia związane z ochroną zwierząt i współpraca ze służbami weterynaryjnymi,

13)  Zagadnienia związane z gospodarką leśną i łowiectwem,

14)  Zagadnienia związane z rolnictwem, produkcją roślinną i zwierzęcą, klęskami żywiołowymi,

15)  Zagadnienia związane z podziałami geodezyjnymi nieruchomości i rozgraniczaniem nieruchomości,

16)  Nazewnictwo placów i ulic, numeracja porządkowa nieruchomości,

17)  Zagadnienia związane z ochroną przyrody,

18)  Planowanie oraz współudział w tworzeniu i utrzymywaniu terenów zieleni,

19)  Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów,

20)  Zadania wynikające z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,

21)  Uzgadnianie dokumentacji projektowej,

22)  Rozliczanie i analiza kosztów dostarczenia oraz zużycia energii elektrycznej.

23)  Bieżące utrzymanie dróg gminnych i infrastruktury z nimi związanej,

24)  Eksploatacja oświetlenia drogowego i zgłaszanie awarii,

25)  Współpraca z sołtysami.

 

 

 
 


Interaktywna Polska