http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-05-17 10:22:46
Strona / Zamówienia Publiczne / Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenie o zamówieniach 2013 rok
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Budowę placów zabaw w Gostkowie, Rozstępniewie, Topólce i Woszczkowie, w ramach zadania: „Utworzenie miejsc wypoczynku i rekreacji na szlaku rowerowym wokół gminy Miejska Górka”

Miejska Górka, 06.05.2013r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

 na

Budowę placów zabaw w Gostkowie, Rozstępniewie, Topólce i Woszczkowie, w ramach zadania: „Utworzenie miejsc wypoczynku i rekreacji na szlaku rowerowym wokół gminy Miejska Górka”


Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 176972 - 2013

Data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 06.05.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka , Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj.wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w Gostkowie, Rozstępniewie, Topólce i Woszczkowie, w ramach zadania: Utworzenie miejsc wypoczynku i rekreacji na szlaku rowerowym wokół gminy Miejska Górka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury - placów zabaw, w 4 miejscowościach gminy Miejska Górka.

Zakres zamówienia w Gostkowie obejmuje: - dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw, tj. zestaw zabawowy z dwoma zjeżdżalniami, piaskownica czworokątna o boku 2,5 m x 2,5 m, huśtawka podwójna, karuzela, sprężynowiec z ławeczką, sprężynowiec, huśtawka wagowa, - ogrodzenie placu zabaw - 42,46 m siatki stalowej ocynkowanej z dwoma furtkami, - nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej, z fazą, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 17,68 m2, na której będą się znajdować 2 ławki i kosz na śmieci, - dojście do placu zabaw - chodnik z kostki brukowej betonowej szarej, z fazą, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 72,00 m2, - wykonanie trawnika 0,02 ha, - dostawę i montaż stojaka na 10 rowerów.

Zakres zamówienia w Rozstępniewa obejmuje: - dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw tj. zestaw zabawowy z dwoma zjeżdżalniami, piaskownica czworokątna o boku 2,5 m x 2,5 m, huśtawka podwójna, karuzela, sprężynowiec z ławeczką, sprężynowiec, huśtawka wagowa, - ogrodzenie placu zabaw - 72,72 m siatki stalowej ocynkowanej z jedną furtką, - nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej, z fazą, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 22,00 m2, na której będą się znajdować 2 ławki i kosz na śmieci, - wykonanie trawnika 0,04 ha, - dostawę i montaż stojaka na 10 rowerów.

Zakres zamówienia w Topólce obejmuje: - dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw, tj. zestaw zabawowy z dwoma zjeżdżalniami, piaskownica czworokątna o boku 2,5 m x 2,5 m, huśtawka podwójna, karuzela, sprężynowiec z ławeczką, sprężynowiec, huśtawka wagowa, - ogrodzenie placu zabaw - 72,22 m siatki stalowej ocynkowanej z jedną furtką, - ogrodzenie reszty działki - 122,44 m siatki stalowej ocynkowanej z jedną furtką, - nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej, z fazą, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 16,60 m2, na której będą się znajdować 2 ławki i kosz na śmieci, - wykonanie trawnika 0,12 ha, - dostawę i montaż stojaka na 10 rowerów.

Zakres zamówienia w Woszczkowie obejmuje: - dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw, tj. zestaw zabawowy z dwoma zjeżdżalniami, piaskownica czworokątna o boku 2,5 m x 2,5 m, huśtawka podwójna, karuzela, sprężynowiec z ławeczką, sprężynowiec, huśtawka wagowa, - ogrodzenie placu zabaw - 38,90 m siatki stalowej ocynkowanej z dwoma furtkami, - nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej, z fazą, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 17,60 m2, na której będą się znajdować 2 ławki i kosz na śmieci, - dojście do placu zabaw - chodnik z kostki brukowej betonowej szarej, z fazą, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 62,00 m2, - dostawę i montaż stojaka na 10 rowerów

Pod urządzeniami na placu zabaw nawierzchnia zostanie wykonana z piasku wymywanego, wolnego od zanieczyszczeń, cząstek gliny i mułu. Piasek ma być ułożony na zagęszczonym gruncie rodzimym. Wielkość ziaren od 0,2 mm do 2 mm, a grubość warstwy piasku na całych projektowanych powierzchniach ma wynosić 30 cm.

Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia wyposażenia placów zabaw min. 3 - letniej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. Jeśli warunkiem gwarancji jest wykonywania przeglądów okresowych przez dostawcę elementów placu zabaw to przeglądy te należy wliczyć w cenę.

Poza tym w cenę oferty należy wliczyć wykonanie trzech przeglądów okresowych elementów placu zabaw, tj. po pierwszym roku użytkowania, po drugim roku użytkowania i trzeci przegląd przed upływem terminu gwarancji.

Szczegółowy zakres robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, kosztorysach zerowych, projektach budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.00-0, 45.11.27.20-8, 45.23.32.22-1, 45.11.12.91-4, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00zł, słownie: pięć tysięcy złotych.

Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wschowa Nr 92 8669 0001 0023 0319 2000 0013 z adnotacją: Wadium - przetarg na: Budowę placów zabaw w Gostkowie, Rozstępniewie, Topólce i Woszczkowie, w ramach zadania: Utworzenie miejsc wypoczynku i rekreacji na szlaku rowerowym wokół gminy Miejska Górka, lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, lub w gwarancjach bankowych, lub w gwarancjach ubezpieczeniowych, lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, których przedmiotem był montaż urządzeń placu zabaw na kwotę nie mniejsza niż 25.000,00 zł brutto każda z tych robót

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Specyfikacje techniczne proponowanych przez Wykonawcę urządzeń zabawowych, ławek i koszy, zawierających co najmniej: nazwę elementu, materiał, z jakiego został wykonany oraz wymiary.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, Kosztorys ofertowy sporządzony na postawie przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy o zamówienie publiczne dopuszczalne są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: zmiany stawki podatku VAT, zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy, zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, zmiany terminu wykonania zadania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, na które wykonawca nie ma wpływu (np. wystąpienie kolizji, konieczność wykonania robót dodatkowych), konieczności wprowadzenia robót zamiennych w zależności od specyfiki zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka pokój nr 23 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadającym warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ_-_place_zabaw. doc

Zalacznik_nr_1.doc

Zalacznik_nr_2.doc

Zalacznik_nr_3.doc

Zalacznik_nr_4.doc

Zalacznik_nr_5 - projekt_umowy.doc

Zalacznik_nr_6_STWiOR.pdf

Zalacznik_nr_7_-_Przedmiar_robot.rar

Zalacznik_nr_8_-_Kosztorysy_Zerowe.rar

Zalacznik_nr_9_-_PB.zip

Zalacznik_nr_10.doc

Pytanie i odpowiedź

UWAGA Wyjaśnienie

 


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska