http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Dane adresowe
Statut
Struktura Organizacyjna Urzędu
Schemat organizacyjny
Regulamin organizacyjny
Wykaz komórek organizacyjnych Urzędu
Wydział Finansowy
Wydział Organizacyjny
Wydział Inwestycyjny
Wydział Komunalny
Urząd Stanu Cywilnego
Plan Rozwoju Lokalnego
Program Ochrony Środowiska
Plan Gospodarki Odpadami
Prowadzone rejestry
Kontrola zarządcza
Zgromadzenia publiczne
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje


 
Wydział Finansowy 
Wykaz komórek organizacyjnych Urzędu
 
data publikacji:  30-09-2010 | 12:07
data ostatniej modyfikacji:  26-09-2017 | 10:13
ostatnio modyfikowal: Karol Skrzypczak

 

 

Wydział Finansowy

Dorota Lamperska – Skarbnik Gminy

 

 

Kontakt:

ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka

tel. 65 54 74 507 wew. 108,109,111, fax. 65 54 74 421

e-mail: dorota.lamperska@miejska-gorka.pl

 

 Wydział Finansowy prowadzi sprawy z zakresu:

1)      planowania księgowości budżetowej:

a)      przygotowywania materiałów, analiz niezbędnych do uchwalania budżetu Gminy,

b)      przygotowywania projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w sprawie budżetu i jego zmian,

c)      analizowania wykorzystania budżetu celem zwiększenia jego efektywności,

d)      zapewniania obsługi finansowo-księgowej Urzędu,

e)      uruchamiania środków finansowych dla poszczególnych dysponentów budżetu Gminy,

f)       realizacji obowiązków z zakresu sprawozdawczości,

g)      ewidencjonowania i rozliczania podatku od towarów i usług (VAT) w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce oraz w Gminie Miejska Górka,

h)      prowadzenia ewidencji mienia komunalnego,

i)       przygotowania sprawozdań finansowych,

j)       prowadzenia ksiąg rachunkowych,

k)      nadzoru nad rozliczeniem wykorzystania środków zewnętrznych,

l)       prowadzenia ewidencji podatników,

m)     gromadzenia i przechowywania oraz badania pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi       podatkowemu,

n)      przygotowywania decyzji administracyjnych dotyczących podatków i opłat,

o)      podejmowania czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,

p)      prowadzenie ewidencji środków trwałych i nietrwałych,

q)      rozliczania funduszu sołeckiego,

r)      prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.

 

 

 

 

 

 
 


Interaktywna Polska