Zarządzenie Nr 191/2018
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 22 lutego 2018 r.
w sprawie: powołania Komisji Konkursowej
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 z późni. zm. ), art.15 ust.2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1817 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XXVI/142/17 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 29 listopada 2017 r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - na rok 2018, Burmistrz Miejskiej Górki zarządza, co następuje:
§1
Powołać Komisję Konkursową przy Burmistrzu Miejskiej Górki do rozpatrzenia oferty na zadanie:
- „Prowadzenie zajęć i organizowanie imprez w szachy i warcaby".
§ 2
Tryb działania Komisji Konkursowej określa rozdział X uchwały Nr XXVI/142/17 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 29 listopada 2017 r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie- na rok 2018.
§ 3
Na członków Komisji Konkursowej przy Burmistrzu Miejskiej Górki powołuje się następujące osoby:
1. Przedstawiciele pracowników Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce:
- Joanna Pląskowska - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego jako Przewodnicząca Komisji Konkursowej,
- Marlena Szwarc - pracownik Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce,
- Józef Jabłoński - pracownik Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce.
2. Przedstawiciele organizacji pozarządowych:
- Gabriela Ratajska - przedstawiciel Uczniowskiego Klubu Sportowego „Ju-Jitsu i Judo” w Miejskiej Górce
- Krystyna Andrzejewska - przedstawiciel Stowarzyszenia ”Uniwersytet Drugiego Wieku" w Miejskiej Górce
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. |