Zarządzenie Nr 135/2017
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 09 lutego 2017 r.
w sprawie: powołania Komisji Konkursowej.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późni. zm. ), art.15 ust.2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 239 z późni. zm.) oraz uchwały Nr XVII/88/16 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie- na rok 2017, Burmistrz Miejskiej Górki zarządza, co następuje:
§1
Powołać Komisję Konkursową przy Burmistrzu Miejskiej Górki do rozpatrzenia oferty na zadanie:
- „ Prowadzenie zajęć i organizowanie imprez w szachy i warcaby ”
§ 2
Tryb działania Komisji Konkursowej określa rozdział X uchwały Nr XVII/88/16 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie- na rok 2017
§ 3
Na członków Komisji Konkursowej przy Burmistrzu Miejskiej Górki powołuje się następujące osoby:
1. Przedstawiciele pracowników Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce:
- Adam Bandura - Sekretarz Miejskiej Górki jako Przewodniczący Komisji Konkursowej.
- Marlena Szwarc - pracownik Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce
- Józef Jabłoński - pracownik Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce
2. Przedstawiciele organizacji pozarządowych:
- Gabriela Ratajska - przedstawiciel Uczniowskiego Klubu Sportowego „Ju-Jitsu i Judo” w Miejskiej Górce
- Jan Zbaraż - przedstawiciel Towarzystwa Sympatyków Baseballu „Demony” w Miejskiej Górce
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|