http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Plan postępowań
Ogłoszenia o zamówieniach
Ogłoszenia o zamówieniach 2020 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2019 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2018 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2017 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2016 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2015 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2014 rok
Ogłoszenie o zamówieniach 2013 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2012 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2011 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2010 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2009 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2008 rok
Ogłoszenia o wynikach zamówień
Zapytania ofertowe
Informacja z otwarcia ofert
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje


 
Ogłoszenia o zamówieniach 2014 rok 
Ogłoszenia o zamówieniach
 
data publikacji:  16-10-2014 | 13:14
data ostatniej modyfikacji:  22-10-2014 | 10:59
ostatnio modyfikowal: Karol Skrzypczak
   
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Budowę placu zabaw w Sobiałkowie 16.10.2014

 

Miejska Górka, dn. 16.10.2014 r.

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na

Budowę placu zabaw w Sobiałkowie
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ ZMIANA TERMINU WYKONANIA ZADANIA!!!

Numer ogłoszenia: 218831 - 2014;
Data zamieszczenia: 16.10.2014 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka , Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w Sobiałkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu małej architektury - placu zabaw w Sobiałkowie na działce ew. nr 550/20. Nawierzchnia Pod urządzeniami na placu zabaw nawierzchnia zostanie wykonana z piasku wymywanego, wolnego od zanieczyszczeń, cząstek gliny i mułu. Piasek ma być ułożony na zagęszczonym gruncie rodzimym. Wielkość ziaren od 0,2 mm do 2 mm, a grubość warstwy piasku na całej projektowanej powierzchni ma wynosić 30 cm. Ogrodzenie Ogrodzenie placu zabaw od strony drogi zaplanowano z siatki stalowej ocynkowanej o oczkach 45x45 mm gr. 2,8 mm i wysokości 1,5 m na słupkach z rur stalowych ocynkowanych z rur o śr. fi 42-48 mm o rozstawie 2,0-2,5 m ocynkowanych obsadzonych w gruncie i obetonowanych. Pod ogrodzenie z siatki ułożyć obrzeże betonowe 8x30 cm na podsypce piaskowej posadowione na ławie betonowej. Z pozostałych stron wykonać ogrodzenie z płyt betonowych o wys. 1,5 m oraz o wys. 2,00 m Zaprojektowano bramę o szerokości 220 cm i wysokości 150 cm z paneli kratowych ocynkowanych w ramie stalowej. Wyposażenie placu zabaw będzie się składać z następujących elementów: 1. Piaskownica czworokątna - 1 szt. 2. Zestaw zabawowy z dwoma wieżami - 1 szt. 3. Huśtawka potrójna - 1 szt. (Element już zamontowany) 4. Karuzela - 1szt. (Element już zamontowany) 5. Sprężynowiec zwykły - 1 szt. (Element już zamontowany) 6. Huśtawka wagowa - 1 szt. 7. Ławka metalowa - 3 szt. 8. Kosz metalowy - 2 szt. 9. Stojak na rowery 5 stanowiskowy - 2 szt. 10. Zestaw zabawowy - 1 szt. (Element już zamontowany) 11. Sprężynowiec podwójny- 1 szt. (Element już zamontowany) Strefy bezpieczeństwa wykonać z piasku o frakcji od 0,2 do 2,0 mm i gr. 30 cm. Wygrodzenie strefy z obrzeży betonowych 8x30 cm posadowionych na ławie betonowej. W cenę oferty należy wliczyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Szczegółowy zakres robót określony został w: - przedmiarze robót - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - projekcie technicznym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.11.12.91-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2015.
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wschowa Nr 92 8669 0001 0023 0319 2000 0013 z adnotacją: Wadium - Budowa placu zabaw w Sobiałkowie, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 8.4. Sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         III.3.3) Potencjał techniczny
o    Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający za minimalne uzna dwie roboty budowlane, których przedmiotem był montaż urządzeń placu zabaw na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł brutto każda z tych robót.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

  •  

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •  

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •  

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

 

  •  

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

W celu określenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: specyfikacje techniczne (karty techniczne) proponowanych przez Wykonawcę urządzeń zabawowych, ławek i koszy na śmieci, zawierających co najmniej: nazwę elementu, materiał, z jakiego został wykonany oraz wymiary.
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
SEKCJA IV: PROCEDURA
Formularz ofertowy oraz kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.3) ZMIANA UMOWY
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zmiany umowy o zamówienie publiczne dopuszczalne są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, b) wprowadzenia robót zamiennych, c) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy, e) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, f) zmiany podwykonawcy lub podwykonawców na etapie realizacji niniejszej umowy. W tym wypadku, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, g) uzgodnień dotyczących zmiany formy rozliczeń finansowych za wykonane roboty przez podwykonawców.

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, Pokój nr 23 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 

SIWZ - NIEAKTUALNE

Załącznik Nr 1

Załącznik Nr 2

Załącznik Nr 3

Załącznik Nr 4

Załącznik Nr 5 - NIEAKTUALNY

Załącznik Nr 6

Załącznik Nr 7

Załącznik Nr 7a

Załącznik Nr 8

Załącznik Nr 9

SIWZ - PO ZMIANACH

Załącznik Nr 5 - PO ZMIANACH

Ogłoszenie o zmianie

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska