Zarządzenie Nr 10 /2011 Burmistrza Miejskiej Górki z dnia 27 stycznia 2011 r.
w sprawie: powołania Komisji Konkursowej.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz uchwały Nr XLII/217/10 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 07 października 2010 r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia .2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2011 /Dz. U. z 2003, Nr 96, poz.873 z późniejszymi zmianami /, Burmistrz Miejskiej Górki zarządza, co następuje:
§1
Powołać Komisję Konkursową przy Burmistrzu Miejskiej Górki do rozpatrzenia oferty na zadanie: " Upowszechnianie kultury i sportu w zakresie gry w baseball".
§ 2
Komisja Konkursowa przy Burmistrzu Miejskiej Górki działa zgodnie z regulaminem, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia.
§ 3
Na członków Komisji Konkursowej przy Burmistrzu Miejskiej Górki powołuje się następujące osoby: 1. Przedstawiciele pracowników Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce:
- Adam Bandura - Sekretarz Miejskiej Górki jako Przewodniczący Komisji Konkursowej. - Monika Niwczyk - pracownik Urzędu, - Józef Jabłoński - pracownik Urzędu,
2. Przedstawiciele organizacji pozarządowych:
- Marek Ratajczak - przedstawiciel Towarzystwa Turystycznego "TRAMP" Miejska Górka - Anna Hejducka - przedstawiciel Stowarzyszenie Dzieci i Osób Niepełnosprawnych w Miejskiej Górce
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zalacznik Nr 1
|