Zarządzenie Nr 150/2009 Burmistrza Miejskiej Górki z dnia 13 stycznia 2009 roku
w sprawie: powołania Komisji Konkursowej.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz uchwały Nr XIX/110/08 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 23.10.2008 r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24.04.2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2009 /Dz. U. z 2003, Nr 96, poz.873 z późniejszymi zmianami /, Burmistrz Miejskiej Górki zarządza, co następuje:
§ 1
Powołać Komisję Konkursową przy Burmistrzu Miejskiej Górki do rozpatrzenia oferty na zadanie: "Prowadzenie świetlicy terapeutycznej w Miejskiej Górce".
§ 2
Komisja Konkursowa przy Burmistrzu Miejskiej Górki działa zgodnie z regulaminem, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia.
§ 3
Na członków Komisji Konkursowej przy Burmistrzu Miejskiej Górki powołuje się następujące osoby: 1. Przedstawiciele pracowników Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce: * Adam Bandura - Sekretarz Miejskiej Górki jako Przewodniczący Komisji Konkursowej. * Robert Ciesielski - pracownik Urzędu, * Józef Jabłoński - pracownik Urzędu, 2. Przedstawiciele organizacji pozarządowych: * Tadeusz Błochowiak - przedstawiciel Klubu Sportowego "SPARTA" Miejska Górka * Jan Zbaraż - przedstawiciel Towarzystwa Sympatyków Baseballa "Demony" Miejska Górka
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zalacznik Nr 1
|