http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2018-12-06 08:56:27
Strona / Urząd Miejski / Struktura Organizacyjna Urzędu / Wykaz komórek organizacyjnych Urzędu / Wydział Komunalny

 

 

Wydział Komunalny

 

Adam Bandura - Sekretarz Miejskiej Górki 

 

 

Kontakt:

ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka

tel. 65 54 74 507 wew. 120, 122, 123 fax. 65 54 74 421

e-mail: sekretarz@miejska-gorka.pl

 

 

Wydział Komunalny prowadzi w szczególności sprawy z zakresu:

 

1)  Zagadnienia związane z gospodarką mieszkaniową i lokalową. Zarządzanie budynkami mieszkalnymi oraz niemieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy nie oddanymi w użytkowanie innym jednostkom,

2)  Zagadnienia związane z zagospodarowaniem przestrzennym i urbanistyką,

3)  Ochrona gruntów rolnych i leśnych,

4)  Gospodarka nieruchomościami,

5)  Zagadnienia związane z ochroną zabytków,

6)  Zagadnienia wynikające z prawa ochrony środowiska oraz związane z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w   ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,

7)   Zagadnienia związane z prawem geologicznym i górniczym,

8)   Utrzymanie czystości i porządku w gminie oraz gospodarka odpadami,

9)   Zagadnienia związane z prawem wodnym,

10)  Zagadnienia związane z zaopatrzeniem ludności w wodę i kanalizację,

11)  Zagadnienia związane z drogami gminnymi,

12)  Zagadnienia związane z ochroną zwierząt i współpraca ze służbami weterynaryjnymi,

13)  Zagadnienia związane z gospodarką leśną i łowiectwem,

14)  Zagadnienia związane z rolnictwem, produkcją roślinną i zwierzęcą, klęskami żywiołowymi,

15)  Zagadnienia związane z podziałami geodezyjnymi nieruchomości i rozgraniczaniem nieruchomości,

16)  Nazewnictwo placów i ulic, numeracja porządkowa nieruchomości,

17)  Zagadnienia związane z ochroną przyrody,

18)  Planowanie oraz współudział w tworzeniu i utrzymywaniu terenów zieleni,

19)  Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów,

20)  Zadania wynikające z ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,

21)  Uzgadnianie dokumentacji projektowej,

22)  Rozliczanie i analiza kosztów dostarczenia oraz zużycia energii elektrycznej.

23)  Bieżące utrzymanie dróg gminnych i infrastruktury z nimi związanej,

24)  Eksploatacja oświetlenia drogowego i zgłaszanie awarii,

25)  Współpraca z sołtysami.

 

 

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska