Zawiadomienie o zgromadzeniach
1. Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2015 poz. 1485).
2. Wymagane dokumenty:
Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia skierowane do Burmistrza Miejskiej Górki, nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 6 dni przed planowaną datą zgromadzenia.
Zawiadomienie można złożyć:
· pisemnie bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce, pok. 23 bądź drogą pocztową,
· za pomocą faksu, 65 54 74 421,
· za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422) na adres: urzad@miejska-gorka.pl
Zawiadomienie - druk
3. Termin odpowiedzi:
Niezwłocznie.
4. Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej.
5. Jednostka odpowiedzialna :
Wydział Organizacyjny,
Józef Jabłoński, tel. 65 54 74 507 wew. 116, jozef.jablonski@miejska-gorka.pl
|