http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2019-11-06 12:53:24
Strona / Procedury Obsługi Interesanta / Sprawy inne
Zawiadomienie o zgromadzeniach

1.       Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo  o zgromadzeniach  (Dz. U. z 2015 poz. 1485).

 

2.       Wymagane dokumenty:

Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia skierowane do Burmistrza Miejskiej Górki, nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 6 dni przed planowaną datą zgromadzenia.

Zawiadomienie można złożyć:

·         pisemnie bezpośrednio w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce, pok. 23 bądź drogą pocztową,

·         za pomocą faksu, 65 54 74 421,

·         za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422) na adres: urzad@miejska-gorka.pl

 Zawiadomienie - druk

3.       Termin odpowiedzi:

Niezwłocznie.

 

4.     Opłaty:

Nie podlega opłacie skarbowej.

 

5.       Jednostka odpowiedzialna :

Wydział Organizacyjny,

Józef Jabłoński, tel. 65 54 74 507 wew. 116, jozef.jablonski@miejska-gorka.pl

 

 

 

 


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska