Ogłoszenie o zamówieniu dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w gminie Miejska Górka - 2008-09-15
Miejska Górka, 04 lipca 2008r.
RI.3410/2/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w gminie Miejska Górka
Działając na podstawie art. 40 ust.1 Pzp Gmina Miejska Górka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Miejska Górka
ul. Rynek 33
63-910 Miejska Górka
www.miejska-gorka.pl
urzad@miejska-gorka.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:30
2) Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.miejska-gorka.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 18.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w gminie Miejska Górka. Zakres prac to przede wszystkim:
- demontaż starych okien drewnianych - montaż okien PCV
- obróbka budowlana po zamontowaniu okien
2. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:
1) Zestawienie stolarki okiennej – Załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do SIWZ
2) Kosztorysie zerowym oraz przedmiarze robót - Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.
45.42.11.25-6 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
01-09-2008r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia niżej określone warunki:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
1) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej, na okres realizacji zamówienia lub oświadczenie o kontynuacji
ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia,
2) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał
roboty budowlane – odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w nie więcej niż 4 zamówieniach
udokumentuje wykonanie robót, o których wyżej mowa o łącznej wartości 150.000 PLN.
Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione warunki łącznie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ.
Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów.
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
cena oferty – 100 pkt
Oferty oceniane będą w zakresie ceny wg wzoru :
K = ( Wb min / Wb bo ) x 100 pkt.
K |
-
|
ilość punktów przyznana w kryterium
|
Wb min |
- |
najniższa wartość brutto przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert |
Wb bo |
- |
wartość brutto przedmiotu zamówienia badanej oferty |
Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Miejskiej Górce
ul. Rynek 33
63-910 Miejska Górka
Pokój nr 23 (Sekretariat)
do dnia 2008-07-24 do godz. 10:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Miejskiej Górce
ul. Rynek 33
63-910 Miejska Górka
salka narad
dnia 2008-07-24 o godz. 10:15
12) termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
16) Data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
04.07.2008r. |