http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2008-09-15 10:55:57
Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenia o zamówieniach 2008 rok
Ogłoszenie o zamówieniu dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w gminie Miejska Górka - 2008-09-15

Miejska Górka, 04 lipca 2008r.

RI.3410/2/08

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w gminie Miejska Górka

Działając na podstawie art. 40 ust.1  Pzp Gmina Miejska Górka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

1) Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Miejska Górka

ul. Rynek 33

63-910 Miejska Górka

www.miejska-gorka.pl

urzad@miejska-gorka.pl

Godziny urzędowania: 7:30-15:30

 

2) Określenie trybu zamówienia:

 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.miejska-gorka.pl

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 18.

 

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1.  Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynkach szkolnych w gminie Miejska Górka. Zakres prac to przede wszystkim:

- demontaż starych okien drewnianych
- montaż okien PCV

- obróbka budowlana po zamontowaniu okien

 

2.  Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w:

1)      Zestawienie stolarki okiennej – Załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do SIWZ

2)      Kosztorysie zerowym oraz przedmiarze robót - Załączniki nr 6 i 7 do SIWZ.

 

45.42.11.25-6  -  Instalowanie okien z tworzyw sztucznych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

6) Termin wykonania zamówienia:

    01-09-2008r.

 

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.   O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia niżej określone warunki:

1)      posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)      posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym

i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)      znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2.  Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:

1)  posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

     gospodarczej, na okres realizacji zamówienia lub oświadczenie o kontynuacji

     ubezpieczenia przez okres realizacji zamówienia,

2) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie

    zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał

    roboty budowlane – odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot  

    zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem   

    dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

    Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w nie więcej niż 4 zamówieniach 

    udokumentuje wykonanie robót, o których wyżej mowa o łącznej wartości 150.000 PLN.

 

Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione warunki łącznie.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ.

 

Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów.

 

 

8) Informacja na temat wadium:

    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:

      cena oferty – 100 pkt

 

Oferty oceniane będą w zakresie ceny wg wzoru :

 

K = ( Wb min / Wb bo ) x 100 pkt.

 

 

 

K

 

-

 

 

ilość punktów przyznana w kryterium

 

Wb min 

-

najniższa wartość brutto przedmiotu zamówienia spośród złożonych ofert

Wb bo      

-

wartość brutto przedmiotu zamówienia badanej oferty

 

 

Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

 

10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miejski w Miejskiej Górce

ul. Rynek 33

63-910 Miejska Górka

Pokój nr 23 (Sekretariat)

do dnia 2008-07-24 do godz. 10:00

 

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miejski w Miejskiej Górce

ul. Rynek 33

63-910 Miejska Górka

salka narad

dnia 2008-07-24 o godz. 10:15

                         

12) termin związania ofertą

 Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

 

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

 

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

 

15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

 

16) Data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

     04.07.2008r.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska