http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2008-10-03 09:20:50
Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenia o zamówieniach 2008 rok
Ogłoszenie o zamówieniu dot.: „Dowożenie i odwożenie dzieci szkół podstawowych i gimnazjów w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2008/2009” - 2008-09-15

Miejska Górka, 2008-06-25

GZOEAO. 341-1/08

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Przedmiot zamówienia:
"Dowożenie i odwożenie dzieci szkół podstawowych i gimnazjów w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2008/2009"

1) Nazwa  i adres zamawiającego:
Gmina Miejska Górka
ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka
Tel. +48 65 5474507   Fax. +48 65 5474421
www.miejska-gorka.pl
E-mail:
urzad@miejska-gorka.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do godz. 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego  o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3) adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 www.miejska-gorka.pl

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Dowóz i odwóz dzieci szkolnych szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Miejska Górka, przez cały rok szkolny od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej.
2. Do wykonania zadania oferent musi dysponować czteroma autobusami, w tym trzema  do przewozu jednorazowo 50 osób i jednym do przewozu jednorazowo 60 osób, odpowiednio przygotowanych, pod względem stanu technicznego.
3. Zatrudniać przynajmniej czterech pracowników na stanowisku kierowców.
4. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionych opiekunów odpowiedzialnych za dzieci w trakcie wykonywania usługi, jeden opiekun na jeden autobus.
5. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów.
6. Średnia trasa autobusu A1 w ciągu jednego dnia wynosi 166 km. Średnia trasa autobusu A2 w ciągu jednego dnia wynosi 148 km. Średnia trasa autobusu A3 w ciągu jednego dnia wynosi 196 km. Średnia trasa autobusu A4 w ciągu jednego dnia wynosi 119 km. Łączna średnia trasa czterech autobusów w ciągu jednego dnia wynosi około 629 km. Trasy autobusów przedstawia załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, że szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
8. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
9. W przypadku awarii środka transportu / z jakichkolwiek przyczyn / w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych
 
6) Termin wykonania zamówienia:

Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia - 01 września 2008 r.
Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia -19 czerwca 2009 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi  art. 22 i 23 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniających warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium "spełnia", "nie spełnia". Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę "spełnia", natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę "nie spełnia" i zostanie odrzucona.

8) Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

---------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium                                             | Waga   |
---------------------------------------------------------------------------
|Najniższa cena                                                  |100%    |
---------------------------------------------------------------------------


10) miejsce i termin składania ofert:

1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, pokój nr 23 do dnia 14.07.2008 r. do godz. 10.00.

2. Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, sala narad, dnia 14.07.2008 r. godz. 10.15.


11) termin związania ofertą

1. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. od dnia 14.07.2008 r.
2. W uzasadnionym przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

12) informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13) informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

14) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych dnia 26.06.2008 roku.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska