http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2008-12-10 15:22:37
Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenia o zamówieniach 2008 rok
Ogłoszenie o zamówieniu dot.: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dowożenie i odwożenie dzieci szkół podstawowych i gimnazjów w gminie Miejska Górka w okresie od 2.01.2009 r. do 19.06.2009 r - 2008-12-10

Miejska Górka 10.12.2008 r.

GZOEAO 341-2/08

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dowożenie i odwożenie dzieci szkół podstawowych i gimnazjów w gminie Miejska Górka w okresie od 2.01.2009 r.
do 19.06.2009 r.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Pzp Gmina Miejska Górka zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

 

1)      Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Miejska Górka,
 Rynek 33,
63-910 Miejska Górka,
strona www.miejska-gorka.pl
e-mail urzad@miejska-gorka.pl
godziny urzędowania 7:30 – 15:30
tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421


2)       Określenie trybu zamówienia :

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy zamówień publicznych.

3)      Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.miejska-gorka.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pokój 16

4)      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dowóz i odwóz dzieci szkolnych szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Miejska Górka, w okresie od 2.01.2009 r. do 19.06.2009 r., od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej.

     2. Do wykonania zadania oferent musi dysponować czteroma autobusami, w tym trzema do przewozu jednorazowo 50 osób i jednym do przewozu jednorazowo 60 osób, odpowiednio przygotowanych, pod względem stanu technicznego.

     3. Zatrudniać przynajmniej czterech pracowników na stanowisku kierowców.

     4. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionych opiekunów odpowiedzialnych za dzieci w trakcie wykonywania usługi, jeden opiekun na jeden autobus.

     5. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów.

     6. Średnia trasa autobusu A1 w ciągu jednego dnia wynosi 170 km. Średnia trasa autobusu A2 w ciągu jednego dnia wynosi 148 km. Średnia trasa autobusu A3 w ciągu jednego dnia wynosi 196 km. Średnia trasa autobusu A4 w ciągu jednego dnia wynosi 119 km. Łączna średnia trasa czterech autobusów w ciągu jednego dnia wynosi około 633 km. Trasy autobusów przedstawia załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, że szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.

     8. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.

     9. W przypadku awarii środka transportu / z jakichkolwiek przyczyn / w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu..

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

5)       Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6)      Informacja o możliwości udzielania zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających

7)      Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie: 19.06.2009.

8)      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

     2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia i zostanie odrzucona.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:

1. ofertę przetargową wg załączonego formularza, podpisaną przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów,

4. koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem

5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że profil prowadzonej działalności gospodarczej odpowiada profilowi zamówienia,

6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,

7. projekt umowy, dołączyć do składanej oferty i zaparafować jego wszystkie strony, co będzie oznaczać akceptacje warunków umowy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

     1. wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru (autobusów), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca z podaniem roku produkcji, ilości miejsc siedzących oraz aktualnymi badaniami technicznymi,

     2. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnego do wykonania zamówienia taboru (autobusów), jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.1 wykonawca wskazał tabor, którym będzie dysponował;

     W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

1. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

9)      Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

10)  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:

CENA / z podatkiem VAT/     – 100%

 

Oferty oceniane będą w zakresie ceny wg wzoru:

 

            cena ofertowa najniższa  /z VAT-em/

C =      ------------------------------ -------------- x %

            cena oferty badanej /z VAT-em/

 

 

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością  uzyskanych punktów.

 

11)  Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Miejskiej Górce
ul. Rynek 33,
63-910 Miejska Górka,
pokój nr 23 (sekretariat)
do dnia 19.12.2008 r. do godz. 10.00

12)  Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski w Miejskiej Górce,
ul. Rynek 33,
63-910 Miejska Górka,
 sala narad
dnia  19.12.2008 r. o godz.10.15.

13)  Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert

14)  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej :
nie dotyczy

15)  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy

16)  Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
nie dotyczy

17)  Data publikacji ogłoszenia na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych:
Publikacja dnia 10.12. 2008 r. data publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 10.12.2008 r.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska