http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2009-03-10 13:28:02
Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenia o zamówieniach 2009 rok
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I - 2009-03-10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421.
* Adres strony internetowej zamawiającego:
www.miejska-gorka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres inwestycji obejmuje wykonanie:
P r z e p o m p o w n i a  ś c i e k ó w
- w zbiorniku polimerobetonowym Dn 1500mm - PE - 1 kpl.
- w zbiorniku polimerobetonowym Dn 1500mm - PB - 1 kpl.
- w zbiorniku polimerobetonowym Dn 1500mm - PF - 1 kpl.
R u r o c i ą g  t ł o c z n y : l = 1051,5 m
a) z rur PE Dn 225mm - 833,5 m
b) z rur PE Dn 90mm - 2,0 m
c) z rur PE Dn 110mm - 216,0 m
d) przeciski w rurze ochronnej stalowej Dn 355,6mm - 57,0 m (4szt)
e) przewiert horyzontalny sterowany rurami PE100 SDR11 Dn 225 - 26,5 m
f) armatura odwodnieniowa Dn 80 mm - 1 kpl
g) studnie nap.-odpow. Dn 1500 mm - 2 kpl
S i e ć  k a n a l i z a c j i  s a n i t a r n e j : l = 4056,0 m
a) kanały z rur PCW Dn315 mm - 1711,5 m
b) kanały z rur PCW Dn200 mm - 1860,0 m
c) kanały z rur PP Dn315 mm - 24,0 m
d) kanały z rur PCW Dn250 mm - 460,5 m
e) studnie z polimerobetonu Dn1000mm - 38 szt.
f) studnie z kręgów betonowych Dn1000 mm - 71 szt.
g) studnie z tworzyw sztucznych Dn 600 mm - 4 szt.
h) studnie z tworzyw sztucznych Dn 400 mm - 7 szt.
i) studnie rozprężne PEHD Dn1000mm - 2 szt.
j) przecisk w rurze ochronnej stalowej Dn 500mm - 32,0 m (3szt)
k) przeciski w rurze ochronnej stalowej Dn 355,6mm - 72,0 m (4szt)
K a n a ł y  b o c z n e : l = 1033,0 m
a) kanały z rur PCW Dn160 mm - 872,5 m (98szt)
b) kanały z rur PCW Dn200 mm - 160,5 m (15szt)
c) studzienki rewizyjne z tworzyw sztucznych Dn400/160mm - 98 szt.
d) studzienki rewizyjne z tworzyw sztucznych Dn400/200mm - 15 szt.
e) przeciski w rurze ochronnej stalowej Dn 355,6mm - 96,0 m (6szt)
f) przeciski w rurze ochronnej stalowej Dn 273mm - 525,0 m (33szt)
g) przepięcia istniejących kanałów bocznych Dn200mm :
- poprzez studnie Dn1000mm - 3 szt.
- poprzez trójnik Dn200/200mm - 2 szt.
S i e ć  k a n a l i z a c j i d e s z c z o w e j : l = 290,5 m
a) kanały z rur betonowych Dn300 mm - 82,50 m
b) kanały z rur betonowych Dn400 mm - 208,0 m
c) studnie z kręgów betonowych Dn1000mm - 7 szt.
d) przepięcia istniejących przykanalików wpustu deszczowego Dn200mm - 2 szt.
S i e ć  w o d o c i ą g o w a : l = 317,0 m
a) rury PE Dn110mm - 286,0 m
b) przepięcie istniejącego hydrantu Dn80mm - 1 szt.
c) przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych PE Dn32mm - 14 szt.
d) opaski do nawiercania z zasuwą Dn110/32mm - 14 szt.
e) rury PE Dn160mm /przekładka/ - 31,0 m

Szczegółowy opis robót i sposób ich wykonania zawiera :
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiar robót,
- dokumentacja wykonawcza - część mapowa i rysunkowa,
stanowiące załączniki do SIWZ.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
b) zabezpieczenie terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych,
c) wykonania projektu organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy
d) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej,
e) zapewnienie bieżącej obsługi archeologicznej
f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną wszystkich prac,
h) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Uwaga: Zamawiający posiada na w/w zadanie 4 dokumentacje projektowe tj. na:
- kanalizację sanitarną dla wsi Karolinkach,
- kanalizację sanitarną dla wsi Karolinki, ul. Rawicka (droga krajowa)
- kanalizację sanitarną dla miasta Miejska Górka,
- kanalizację sanitarną w pasie drogi krajowej nr 36 w Miejskiej Górce
Zamawiający posiada również 4 pozwolenia na budowę.
W ramach inwestycji realizowany będzie pełen zakres robót z obu dokumentacji dotyczących wsi Karolinki oraz część zakresu z obu dokumentacji dla miasta Miejska Górka.
W razie wątpliwości co do zakresu robót, proszę jako ostateczne brać dane z przedmiaru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.23-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100.000zł, słownie: sto tysięcy zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 Posiadają  prawo do występowania w obrocie prawnym.
 Posiadają niezbędną wiedzę  i doświadczenie w robotach, odpowiadających przedmiotowi zamówienia i zrealizowali  w ostatnich 5 latach (2005 - 2009) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości powyżej 2.000.000zł, odpowiadającą swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu.
 Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym
 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym  osobą proponowaną na kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi oraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.
 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na w kwotę 800.000zł
 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy pzp.
 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
 Zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie.

* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego.
Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. Polisa od odpowiedzialności cywilnej.
Informacja z banku o zdolności kredytowej.
Sprawozdanie finansowe.
Dokumenty dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia (kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Doświadczenie wykonawcy - załącznik nr 1 SIWZ.
Potencjał techniczny - załącznik nr 2 SIWZ.
Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 3 SIWZ.
Harmonogram realizacji zamówienia - załącznik nr 4 SIWZ.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.miejska-gorka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka pokój 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka pokój 23 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej
Data ogłoszenia w BZP: 10 marca 2009r.

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska