Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I - 2009-03-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: P r z e p o m p o w n i a ś c i e k ó w - w zbiorniku polimerobetonowym Dn 1500mm - PE - 1 kpl. - w zbiorniku polimerobetonowym Dn 1500mm - PB - 1 kpl. - w zbiorniku polimerobetonowym Dn 1500mm - PF - 1 kpl. R u r o c i ą g t ł o c z n y : l = 1051,5 m a) z rur PE Dn 225mm - 833,5 m b) z rur PE Dn 90mm - 2,0 m c) z rur PE Dn 110mm - 216,0 m d) przeciski w rurze ochronnej stalowej Dn 355,6mm - 57,0 m (4szt) e) przewiert horyzontalny sterowany rurami PE100 SDR11 Dn 225 - 26,5 m f) armatura odwodnieniowa Dn 80 mm - 1 kpl g) studnie nap.-odpow. Dn 1500 mm - 2 kpl S i e ć k a n a l i z a c j i s a n i t a r n e j : l = 4056,0 m a) kanały z rur PCW Dn315 mm - 1711,5 m b) kanały z rur PCW Dn200 mm - 1860,0 m c) kanały z rur PP Dn315 mm - 24,0 m d) kanały z rur PCW Dn250 mm - 460,5 m e) studnie z polimerobetonu Dn1000mm - 38 szt. f) studnie z kręgów betonowych Dn1000 mm - 71 szt. g) studnie z tworzyw sztucznych Dn 600 mm - 4 szt. h) studnie z tworzyw sztucznych Dn 400 mm - 7 szt. i) studnie rozprężne PEHD Dn1000mm - 2 szt. j) przecisk w rurze ochronnej stalowej Dn 500mm - 32,0 m (3szt) k) przeciski w rurze ochronnej stalowej Dn 355,6mm - 72,0 m (4szt) K a n a ł y b o c z n e : l = 1033,0 m a) kanały z rur PCW Dn160 mm - 872,5 m (98szt) b) kanały z rur PCW Dn200 mm - 160,5 m (15szt) c) studzienki rewizyjne z tworzyw sztucznych Dn400/160mm - 98 szt. d) studzienki rewizyjne z tworzyw sztucznych Dn400/200mm - 15 szt. e) przeciski w rurze ochronnej stalowej Dn 355,6mm - 96,0 m (6szt) f) przeciski w rurze ochronnej stalowej Dn 273mm - 525,0 m (33szt) g) przepięcia istniejących kanałów bocznych Dn200mm : - poprzez studnie Dn1000mm - 3 szt. - poprzez trójnik Dn200/200mm - 2 szt. S i e ć k a n a l i z a c j i d e s z c z o w e j : l = 290,5 m a) kanały z rur betonowych Dn300 mm - 82,50 m b) kanały z rur betonowych Dn400 mm - 208,0 m c) studnie z kręgów betonowych Dn1000mm - 7 szt. d) przepięcia istniejących przykanalików wpustu deszczowego Dn200mm - 2 szt. S i e ć w o d o c i ą g o w a : l = 317,0 m a) rury PE Dn110mm - 286,0 m b) przepięcie istniejącego hydrantu Dn80mm - 1 szt. c) przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych PE Dn32mm - 14 szt. d) opaski do nawiercania z zasuwą Dn110/32mm - 14 szt. e) rury PE Dn160mm /przekładka/ - 31,0 m
Szczegółowy opis robót i sposób ich wykonania zawiera : - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót, - dokumentacja wykonawcza - część mapowa i rysunkowa, stanowiące załączniki do SIWZ.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, b) zabezpieczenie terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych, c) wykonania projektu organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy d) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, e) zapewnienie bieżącej obsługi archeologicznej f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną wszystkich prac, h) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
Uwaga: Zamawiający posiada na w/w zadanie 4 dokumentacje projektowe tj. na: - kanalizację sanitarną dla wsi Karolinkach, - kanalizację sanitarną dla wsi Karolinki, ul. Rawicka (droga krajowa) - kanalizację sanitarną dla miasta Miejska Górka, - kanalizację sanitarną w pasie drogi krajowej nr 36 w Miejskiej Górce Zamawiający posiada również 4 pozwolenia na budowę. W ramach inwestycji realizowany będzie pełen zakres robót z obu dokumentacji dotyczących wsi Karolinki oraz część zakresu z obu dokumentacji dla miasta Miejska Górka. W razie wątpliwości co do zakresu robót, proszę jako ostateczne brać dane z przedmiaru robót. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.23-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA * Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100.000zł, słownie: sto tysięcy zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach, odpowiadających przedmiotowi zamówienia i zrealizowali w ostatnich 5 latach (2005 - 2009) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości powyżej 2.000.000zł, odpowiadającą swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu. Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi oraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na w kwotę 800.000zł Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. Polisa od odpowiedzialności cywilnej. Informacja z banku o zdolności kredytowej. Sprawozdanie finansowe. Dokumenty dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia (kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Doświadczenie wykonawcy - załącznik nr 1 SIWZ. Potencjał techniczny - załącznik nr 2 SIWZ. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 3 SIWZ. Harmonogram realizacji zamówienia - załącznik nr 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka pokój 19. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka pokój 23 (Sekretariat). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej Data ogłoszenia w BZP: 10 marca 2009r.
|