Ogłoszenie o zamówieniu usługi na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I - 2009-05-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU USŁUGI na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka , Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Karolinki i mieście Miejska Górka - etap I Osoba(y) pełniące funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego nad w/w zadaniem musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, a także uprawnienia w specjalności drogowej, ponieważ w/w zadaniu część robót dotyczy odtworzenia nawierzchni dróg. W przypadku gdy dla każdej ze specjalności będzie to inna osoba, głównym inspektorem nadzoru (koordynatorem) będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej. Zakres rzeczowy prac budowlanych nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski określony został w skrócie w załączniku nr 4 do SIWZ oraz szczegółowo w przedmiarze robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów w formie spełnia/nie spełnia.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) kopia uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 ze zm.), (Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej, wodociągowej oraz w specjalności drogowej) c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, pokój 19. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka pokój 23 (Sekretariat). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej.
|