http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2009-07-07 10:38:28
Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenia o zamówieniach 2009 rok
Dowożenie i odwożenie dzieci szkół podstawowych i gimnazjów w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2009/2010. - 2009-07-06

Miejska Górka , 2009 - 07- 06 GZOEAO .341-1/09 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421. www.miejska-gorka.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie i odwożenie dzieci szkół podstawowych i gimnazjów w gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2009/2010. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dowóz i odwóz dzieci szkolnych szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Miejska Górka w okresie od 1.09.2009 r. do 25.06.2010 r. ,od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej. 2.Do wykonania zadania oferent musi dysponować czteroma autobusami, w tym trzema do przewozu jednorazowo 50 osób i jednym do przewozu jednorazowo 60 osób, odpowiednio przygotowanych, pod względem stanu technicznego. 3.Zatrudniać przynajmniej czterech pracowników na stanowisku kierowców. 4.Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionych opiekunów odpowiedzialnych za dzieci w trakcie wykonywania usługi, jeden opiekun na jeden autobus. 5.Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów. 6.Średnia trasa autobusu A1 w ciągu jednego dnia wynosi 112 km. Średnia trasa autobusu A2 w ciągu jednego dnia wynosi 113 km. Średnia trasa autobusu A3 w ciągu jednego dnia wynosi 196 km. Średnia trasa autobusu A4 w ciągu jednego dnia wynosi 109 km. Łączna średnia trasa czterech autobusów w ciągu jednego dnia wynosi około 530 km. Trasy autobusów przedstawia załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, że szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 8.Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 9.W przypadku awarii środka transportu / z jakichkolwiek przyczyn / w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ilości kilometrów oraz godzin dowożenia i odwożenia. 11. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia i zostanie odrzucona. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1. ofertę przetargową wg załączonego formularza, podpisaną przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, 4. koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że profil prowadzonej działalności gospodarczej odpowiada profilowi zamówienia, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 7. projekt umowy, dołączyć do składanej oferty i zaparafować jego wszystkie strony, co będzie oznaczać akceptacje warunków umowy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru (autobusów), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca z podaniem roku produkcji, ilości miejsc siedzących oraz aktualnymi badaniami technicznymi, 2. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnego do wykonania zamówienia taboru (autobusów), jeżeli w wykazie , o ktorym mowa w pkt.1 wykonawca wskazał tabor, którym będzie dysponował; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka pokój nr 16. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, sekretariat - pokój nr 23. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
««« powrót
 
 


Interaktywna Polska