Ogłoszenie o zamówieniu dot. Dowożenie i odwożenie dzieci Zespołu Szkół w Gostkowie w okresie od 04.01.2009r. do 25.06.2009r. - 2009-12-04
1) Nazwa i adres zamawiającego: Zespół Szkół w Gostkowie Gostkowo 87, 63-910 Miejska Górka powiat: rawicki, województwo: wielkopolskie Godziny funkcjonowania sekretariatu od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500 Tel. +48 065 5474202, fax. +48 065 5474202 NIP 699-193-14-34 Regon 301174980 e-mail: zsgostkowo@wp.pl
2) Określenie trybu zamówienia : Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy zamówień publicznych.
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dowóz i odwóz dzieci Zespołu Szkół w Gostkowie, w okresie od 04.01.2010r. do 25.06.2010r., od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej.
2. Do wykonania zadania oferent musi dysponować jednym autobusem do przewozu jednorazowo 50 osób odpowiednio przygotowanych pod względem stanu technicznego.
3. Zatrudniać przynajmniej jednego pracownika na stanowisku kierowcy.
4. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionego opiekuna odpowiedzialnego za dzieci w trakcie wykonywania usługi.
5. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowcy i opiekuna.
6. Średnia trasa autobusu w ciągu jednego dnia wynosi 144km. Trasy autobusu przedstawia załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, że szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
8. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
9. W przypadku awarii środka transportu / z jakichkolwiek przyczyn / w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu..
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Informacja o możliwości udzielania zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających
7) Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: 04.01.2010r. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: 25.06.2010r.
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia i zostanie odrzucona.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty:
1. ofertę przetargową wg załączonego formularza, podpisaną przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów,
4. koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że profil prowadzonej działalności gospodarczej odpowiada profilowi zamówienia,
6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
7. projekt umowy, dołączyć do składanej oferty i zaparafować jego wszystkie strony, co będzie oznaczać akceptacje warunków umowy.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. informacji na temat autobusu niezbędnego do wykonania zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca z podaniem roku produkcji, ilości miejsc siedzących oraz aktualnymi badaniami technicznymi.
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
9) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: CENA / z podatkiem VAT/ – 100%
Oferty oceniane będą w zakresie ceny wg wzoru:
cena ofertowa najniższa /z VAT-em/
C = ------------------------------ -------------- x %
cena oferty badanej /z VAT-em/
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
11) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego: Zespół Szkół w Gostkowie Gostkowo 87 63-910 Miejska Górka, Sekretariat do dnia 14.12.2009r. do godz. 10.00
12) Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego: Zespół Szkół w Gostkowie, Gostkowo 87, 63-910 Miejska Górka 63-910 Miejska Górka, biuro Dyrektora Zespołu Szkół dnia 14.12.2009 r. o godz.10.05.
13) Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert
14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej : nie dotyczy
15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
16) Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy
17) Data publikacji ogłoszenia na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych: Publikacja dnia 04.12.2009r. data publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 04.12.2009r.
|