http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2010-03-09 11:35:53
Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenia o zamówieniach 2010 rok
Ogłoszenie o zamówieniu na usługę Prowadzenie szkoleń z języka angielskiego oraz wsparcia psychologicznego dla uczniów szkół z Gminy Miejska Górka - 2010-03-09

RI. 3410-2/10


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

DLA


Przetargu nieograniczonego

prowadzonego zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655  z późn. zm) zwanej w treści ogłoszenia PZP

NA USŁUGĘ

Prowadzenie szkoleń z języka angielskiego oraz wsparcia psychologicznego dla uczniów szkół z Gminy Miejska Górka

 

 

Zatwierdzam .......................

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

1.1. Gmina Miejska Górka
Ul. Rynek 33
63-910 Miejska Górka
NIP 699-18-70-879
Regon 411050770
Powiat: rawicki, województwo: wielkopolskie
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30.
1.2. tel. +48 0655474507, + 48 0655474132,
1.3. fax. +48 0655474421
1.4. Adres internetowy:
www.miejska-gorka.pl
1.5. Adres poczty elektronicznej: urzad@miejska-gorka.pl


2. Finansowanie przedmiotu zamówieniu

2.1.  Zamówienie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki).
2.2.  Na podstawie art. 93 ust 1a Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

3. Określenie trybu zamówienia


3.1. Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 oraz art. 5 ust. 1 PZP.

4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ


4.1.
www.miejska-gorka.pl


5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia


5.1. Zadanie nr 1 (kursy językowe):
5.1.1. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla 16 (szesnastu) 10-osobowych grup uczniów w szkołach, w wymiarze 120h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 20h/osobę, zakończone egzaminem TELC* (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie.
5.1.1.1. W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut).  Testy te wykonywane będą 3 krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy.
5.1.2. Wykonawca zobowiązany jest także do wyposażenia słuchaczy w co najmniej podręcznik i ćwiczenia w odpowiedniej dla długości szkolenia liczbie i na odpowiednim poziomie.
5.1.3. Wykonawca w cenie szkoleń opisanych w pkt. 1 powinien dodatkowo  skalkulować:
5.1.3.1. Przeprowadzenie egzaminu TELC*  na różnych poziomach zaawansowania, bowiem zamawiający w dniu ogłaszania postępowania nie dysponuje informacją dotyczącą poziomu zaawansowania słuchaczy objętych kursami,
5.1.3.2. Koszt przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów pomiaru wiedzy oraz przekazanie praw do tych testów zamawiającemu w ramach ceny usługi
5.1.3.3. Fakt, że zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy
5.1.3.4. Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkoleniowe.
Zajęcia realizowane będą w grupach o średniej  liczebności 10 osób.
5.2. Zdanie nr 2 (wsparcie psychologiczne):
5.2.1. Warsztatowe zajęcia wsparcia psychologicznego dla 9 (dziewięciu) grup uczniów o średniej liczebności 10 osób w wymiarze 15h/grupę. Przykładowa tematyka do wyboru przez Zamawiającego w zależności od grupy - "Techniki radzenia sobie ze stresem szkolnym", "Techniki koncentracji na zadaniu", "Trening zastępowania agresji"
5.3. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
5.3.1. Zadania nr 1: Główny przedmiot: 80580000-3 Oferowanie kursów językowych,
5.3.2. Zadania nr 2: Główny przedmiot: 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych


6.1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6.2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części określone w pkt 5 SIWZ, zwanych dalej zadaniami.

7. Termin wykonania zamówienia

7.1. Termin wykonania zamówienia: w okresie trwania projektu, z podziałem na 2 zadania:
7.1.1. Zadanie nr 1 Kursy językowe  szacunkowo w okresie od 1.09.2010 roku do 24.06.2010 roku ,
7.1.2. Zadanie nr 2 Wsparcie psychologiczne szacunkowo w okresie od 1.09.2010 roku do 24.06.2010 roku,

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.


8.1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
8.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
8.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy kursy z zakresu języka(ów) będących przedmiotem niniejszego postępowania, dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat),  w wymiarze min. 60h/grupę, w których wzięło udział co najmniej 20 uczestników (w każdym z kursów) wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h/osobę zakończonych przeprowadzeniem egzaminu TELC*, o wartości każdego z  kursów co najmniej 30.000 zł brutto (dotyczy zadania nr 1),
8.1.3. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa warsztatowe zajęcia wsparcia psychologicznego dla słuchaczy w wieku szkolnym (7-18 lat),  w których wzięło udział co najmniej 10 uczestników (w każdym z warsztatów) w wymiarze min. 10h/grupę, o wartości każdego z  warszatów co najmniej 1000 zł brutto (dotyczy zadania nr 2)
8.1.4. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. posiadania uprawnień do samodzielnego przeprowadzania egzaminu TELC* (posiadanie uprawnień Centrum lub Ośrodka egzaminacyjnego TELC*) (dotyczy zadania nr 1).
8.1.5. dysponowania platformą do szkoleń elearningowych oraz elearningowymi treściami obejmującymi wszystkie zagadanienia gramatyczne na wszystkich poziomach zaawansowania, z zakresu języków objętych niniejszym zamówieniem. Platforma powinna zapewniać możliwość generowania co najmniej dwóch rodzajów raportów z pracy uczniów: a) czasu pracy na platformie i b) osiąganych wyników z zadań (dotyczy zadania nr 1).
8.1.6. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

8.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
8.3. Sprawdzenie spełnienia warunków określonych powyżej oraz warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej, według zasad spełnia/nie spełnia.
8.3.1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
8.3.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP -  wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ
8.3.1.2. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z wzorem wykazu będącym załącznikiem do SIWZ. Wykaz składany jest w zakresie wymaganym w zadaniu, na które składana jest oferta (dotyczy wszystkich zadań).
8.3.1.3. dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do samodzielnego przeprowadzania egzaminu TELC* (posiadanie uprawnień Centrum lub Ośrodka egzaminacyjnego TELC*) (dotyczy zadania 1)
8.3.1.4. Oświadczenie, dotyczące podstawowych cech merytorycznych i technicznych dotyczących oferowanego przez Wykonawcę komponentu elearningowego szkoleń (dotyczy zadania 1).
8.3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, do oferty należy załączyć następujące dokumenty (w zakresie wszystkich zadań):
8.3.2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ,
8.3.2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP,

9. Informacje na temat wadium.


9.1.1. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.


10.1. Zadanie nr 1:
10.1.1. Cena, waga 50 %
10.1.2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia waga - 50%.
10.2. Zadanie nr 2:
10.2.1. Cena, waga 50 %
10.2.2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia waga - 50%.

11. Miejsce i termin składania ofert


11.1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, pok. Nr  23 (sekretariat) w  terminie: do dnia 17 marca 2010 roku do godziny 10:00.


12. Termin związania ofertą

12.1. termin związania ofertą 30 dni od terminu składania oferty

13. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej;

13.1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

14.1. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna;

15.1. Zamawiający nie zamierza dokonywać wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej

16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67.

16.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówieniach uzupełniających


*lub równorzędne, tj. spełniające łącznie co najmniej następujące kryteria:
 - egzamin dostępny jest na wszystkich poziomach zaawansowania wg opisu Rady Europy (ESOKJ)
- egzamin można przeprowadzić w dowodnym terminie w trakcie roku
- egzamin można przeprowadzić w miejscu w którym prowadzone jest szkolenie
- egzamin mogą zdawać uczniowie bez dolnej granicy wieku
- certyfikat egzaminu honorowany jest co najmniej w większości krajów UE

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska