http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2011-11-18 20:29:06
Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenia o zamówieniach 2011 rok
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejska Górka oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży i odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Miejska Górka - 2011-11-18

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
na
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejska Górka oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży i odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Miejska Górka


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka , Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejska Górka oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży i odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Miejska Górka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczeń komunikacyjnych,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
Urząd Miejski,
Ośrodek Pomocy Społecznej,
Przedszkole w Miejskiej Górce,
Przedszkole w Konarach,
Szkoła Podstawowa w Sobiałkowie,
Szkoła Podstawowa w Gostkowie,
Szkoła Podstawowa w Miejskiej Górce,
Zespół Szkół w Dłoni- Przedszkole,
Zespół Szkół w Dłoni- Szkoła Podstawowa,
Zespół Szkół w Konarach - Szkoła Podstawowa,
Zespół Szkół w Konarach - Gimnazjum,
Zespół Szkół w Miejskiej Górce,
Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej w Miejskiej Górce,
Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty.


Część II Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz odpowiedzialności cywilnej personelu w następujących placówkach oświatowych: Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół w Konarach,
Gimnazjum przy Zespole Szkół w Konarach,
Szkoła Podstawowa w Sobiałkowie,
Gimnazjum przy Zespole Szkół w Miejskiej Górce,
Liceum Ogólnokształcące przy Zespole Szkół w Miejskiej Górce,
Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół w Miejskiej Górce,
Przedszkole w Konarach,
Szkoła Podstawowa przy Zespole Szkół w Dłoni,
Przedszkole przy Zespole Szkół w Dłoni,
Szkoła Podstawowa w Miejskiej Górce,
Przedszkole w Miejskiej Górce..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
* Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
* Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku:
-nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia,
- nabycia składników majątkowych w okresie trwania umowy,
- przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej o kolejne 3 miesiące w przypadku nie wyłonienia wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres ubezpieczenia.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.51.00.00-8,
66.51.60.00-0,
66.51.21.00-3,
66.51.41.10-0,
66.51.61.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
* III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć.
* III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć.
* III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć.
* III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć.
* III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

* III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
* III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
* III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.)
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
- Wypełniony i podpisany Formularz Oferty
- Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku,
3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; 4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji,
5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.miejska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, pokój nr 23 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miejska Górka.
* 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczeń komunikacyjnych
w jednostkach organizacyjnych gminy.
* 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.51.00.00-8,
66.51.50.00-3,
66.51.60.00-0,
66.51.21.00-3,
66.51.41.10-0,
66.51.61.00-1.
* 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
* 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 85
o 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Miejska Górka.
* 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Miejska Górka.
* 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.51.00.00-8,
66.51.60.00-0,
66.51.21.00-3.
* 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
* 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 10
o 2. Wysokość sumy ubezpieczenia - 60
o 3. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 30
Numer ogłoszenia 386900 – 2011 i data publikacji w BZP: 18.11.2011


 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska