Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych
BURMISTRZ MIEJSKIEJ GÓRKI
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w
Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce
ul. Rynek 33
63-910 Miejska Górka
Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych
w wymiarze pełen etat
I Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie wyższe: studia magisterskie na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne o specjalności bezpieczeństwo publiczne lub zarządzanie kryzysowe.
6. Znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza w zakresie: kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, kodeksu pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawa o powszechnym obowiązku obrony, ustawa prawo o stowarzyszeniach, ustawa o ochronie przeciwpożarowej.
II Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
2. Komunikatywność i poczucie odpowiedzialności.
3. Dyspozycyjność.
III Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Opracowanie i realizacja planów obrony cywilnej i operacyjnych,
2. Tworzenie stałej gotowości obronnej państwa przez stały dyżur,
3. Prowadzenie przedsięwzięć z zakresu szkolenia obronnego,
4. Zarządzanie kryzysowe,
5. Prowadzenie akcji kurierskiej,
6. Opracowanie planów i realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
7. Opracowanie planu ochrony Urzędu i nadzorowania jego realizacji,
8. Nadzór na działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych.
IV Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce. Pomieszczenie znajduje się w budynku Urzędu bez windy.
Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy od 1 października 2017 r.
(z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest mniejszy niż 6%.
V Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1. CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
2. list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy,
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (brak udokumentowania wykształcenia wyklucza udział w dalszej procedurze naboru),
5. oświadczenia:
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity
Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.),
6. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
VI Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22 września 2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem:
„nabór na stanowisko - Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych – nie otwierać”
a) osobiście w godzinach pracy urzędu w sekretariacie,
b) listownie na adres: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego); oferty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura naboru:
Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Burmistrza Gminy Miejska Górka. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
1. Wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.
2. Postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów nastąpi poprzez rozwiązanie testu lub rozmowę kwalifikacyjną.
Otwarcie ofert i analiza formalna dokumentów nastąpi w siedzibie Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce w dniu 25.09.2017 r. o godzinie 13.00. Test lub rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów spełniających wymagania formalne odbędzie się dnia 26.09.2017 r. o godzinie 14.00. Kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w najwyższym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, które przedstawia Burmistrzowi Gminy Miejska Górka . Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Burmistrz Gminy Miejska Górka.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.miejska-gorka.pl/pl) przez okres 3 miesięcy.
Szczegółowe informacje o naborze znajdują się na stronie: www.miejska-gorka.pl
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 65 5474507
Miejska Górka, dnia 12 września 2017 roku
Burmistrz Miejskiej Górki
/-/ Karol Skrzypczak
Oświadczenie
Kwestionariusz
|