http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2021-09-03 09:57:43
Strona / Praca
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych

 BURMISTRZ MIEJSKIEJ GÓRKI

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w

Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce

ul. Rynek 33

63-910 Miejska Górka

 

Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych

w wymiarze pełen etat

 

I  Wymagania niezbędne:

1.    Obywatelstwo polskie.

2.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3.    Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

4.    Nieposzlakowana opinia.

5.    Wykształcenie wyższe: studia  magisterskie na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne o specjalności bezpieczeństwo publiczne lub zarządzanie kryzysowe.

6.    Znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza w zakresie: kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, kodeksu pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawa o powszechnym obowiązku obrony, ustawa prawo o stowarzyszeniach, ustawa o ochronie przeciwpożarowej.

II  Wymagania dodatkowe:

1.    Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.

2.    Komunikatywność i poczucie odpowiedzialności.

3.    Dyspozycyjność.

III  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.    Opracowanie i realizacja planów obrony cywilnej i operacyjnych,

2.    Tworzenie stałej gotowości obronnej państwa przez stały dyżur,

3.    Prowadzenie przedsięwzięć z zakresu szkolenia obronnego,

4.    Zarządzanie kryzysowe,

5.    Prowadzenie akcji kurierskiej,

6.    Opracowanie planów i realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,

7.    Opracowanie planu ochrony Urzędu i nadzorowania jego realizacji,

8.    Nadzór na działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych.

IV  Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce. Pomieszczenie znajduje się w budynku Urzędu bez windy.

Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy od 1 października 2017 r.
(z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest mniejszy niż 6%.

V  Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:

1.    CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,

2.    list motywacyjny,

3.    kwestionariusz osobowy,

4.    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (brak udokumentowania wykształcenia wyklucza udział w dalszej procedurze naboru),

5.    oświadczenia:

-     oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-     oświadczenie kandydata stwierdzające, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

-     oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

-     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity
Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.),

6.    kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.

VI  Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22 września 2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem:

„nabór na stanowisko  -  Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych – nie otwierać”

a)    osobiście w godzinach pracy urzędu w sekretariacie,

b)   listownie na adres: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego); oferty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Procedura naboru:

Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana zarządzeniem Burmistrza Gminy Miejska Górka. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

1. Wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne i niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.

2.    Postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów nastąpi poprzez rozwiązanie  testu lub rozmowę kwalifikacyjną.

Otwarcie ofert i analiza formalna dokumentów nastąpi w siedzibie Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce w dniu 25.09.2017 r. o godzinie 13.00. Test lub rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów spełniających wymagania formalne odbędzie się dnia 26.09.2017 r. o godzinie 14.00. Kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

W toku naboru komisja wyłania nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w najwyższym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, które przedstawia Burmistrzowi Gminy Miejska Górka . Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata do pracy podejmuje Burmistrz Gminy Miejska Górka.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.miejska-gorka.pl/pl) przez okres 3 miesięcy.

Szczegółowe informacje o naborze znajdują się na stronie: www.miejska-gorka.pl
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 65 5474507

 

Miejska Górka, dnia 12 września 2017 roku

 

 Burmistrz Miejskiej Górki

/-/ Karol Skrzypczak

 

Oświadczenie

Kwestionariusz

 

 


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska