INFORMACJA Burmistrza Miejskiej Górki o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych
INFORMACJA
Burmistrza Miejskiej Górki
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Miejskiej Górce
Rynek 33
63-910 Miejska Górka
II. Stanowisko urzędnicze: Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych
III. W wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia wybrana została:
Pani Marta Przewoźna zamieszkała Ostrobudki gm. Pakosław
IV. Uzasadnienie dokonanego wyboru.
Pani Marta Przewoźna posiada wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko Młodszego Referenta. Posiada preferowane w ogłoszeniu wykształcenie wyższe, jest absolwentem Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Ponadto posiada wiedze i doświadczenie w pracy samorządu terytorialnego, wykazała się dużą wiedzą nt. zarządzania kryzysowego i funkcjonowania jednostek OSP.
Komisja stwierdziła, że kandydatka posiada odpowiednie predyspozycje oraz umiejętności, gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku Młodszy Referent ds. zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz Ochotniczych Straży Pożarnych.
/-/ Karol Skrzypczak
Burmistrz Miejskiej Górki
|