http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-07-05 09:03:35
Strona / Zamówienia Publiczne / Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenie o zamówieniach 2013 rok
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Budowę boiska wielofunkcyjnego, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw, w ramach zadania: Rozwój bazy rekreacyjnej w Miejskiej Górce

Miejska Górka, 1 lipca 2013r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

na

Budowę boiska wielofunkcyjnego, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw, w ramach zadania: Rozwój bazy rekreacyjnej w Miejskiej Górce

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 253182 - 2013

Data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 01.07.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka , Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw, w ramach zadania: Rozwój bazy rekreacyjnej w Miejskiej Górce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw. Boisko wielofunkcyjne: Nawierzchnię boiska zaprojektowano z zielonej trawy syntetycznej o wysokości całkowitej [wysokość runa (źdźbła trawy) łącznie z wysokością (grubością) podkładu] min. 22 mm i wysokość źdźbła min. 20mm o włóknach monofilowych, niefibrilowanych, 100% PE, o wadze min. 8750 dtex, grubości min. 120 mikronów i gęstości min. 21000 pęczków/m2. Jako wypełnienie przyjęto piasek kwarcowy suszony piecowo (frakcja 0,2-0,8 mm) w ilości około 22,5 kg/m2. Zakres prac obejmuje również wykonanie linii na boisku. Na projektowanym obiekcie znajdą się dwa boiska do piłki koszykowej oraz dwa boiska do siatkówki usytuowane poprzecznie oraz podłużnie usytuowane boisko do piłki ręcznej oraz kort tenisowy. Do w/w boisk będzie należało też dostarczyć wyposażenie. Piłkochwyty: Przy boisku zaprojektowano piłkochwyty o wysokości 4 m. Przyjęto piłkochwyty o oczkach 10x10cm, gr. 5 mm z obciążnikiem ołowianym. Ogrodzenie: Ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach z rur stalowych ocynkowanych o wysokości 4 m wraz z trzema furtkami. (Grubość drutu min 3,5mm, oczko max 45mm) Teren utwardzony: Nawierzchnie z czerwonej kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - będzie to chodnik wokół boiska wynoszący 199,95 m2. Oświetlenie: Przy boisku zaprojektowano instalację oświetlenia boiska sportowego. Odwodnienie: Odwodnienie projektowanych boisk będzie odbywało się poprzez warstwę odsączającą wykonaną z warstwy piasku o grubości po zagęszczeniu 10 cm umieszczoną pod projektowaną częścią boiska. W wypadku intensywnych opadów woda z rejonu projektowanych boisk odprowadzona będzie do istniejącej na działce instalacji kanalizacji deszczowej dn 600. Istniejący odcinek instalacji pod projektowanym boiskiem o średnicy dn 150 należy zlikwidować. Projektowaną kanalizację należy wykonać z rur PVC 160 i 200 mm typu N, łączonych na uszczelkę gumową. Siłownia zewnętrzna: Siłownia zewnętrzna będzie się składać z 5 rodzajów urządzeń siłowni zewnętrznej wyprodukowanych, dostarczonych i zamontowanych przez wybranego przez wykonawcę producenta, połączonych ze sobą po dwa urządzenia lub pojedynczych, tj. poręcze równoległe, orbitrek, ławka pozioma do ćwiczeń mięśni brzucha, maszyna do wyciskania w pozycji siedzącej, wioślarz. Ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach z rur stalowych ocynkowanych o rozstawie 2,0-2,5 m i wysokości 1,5 m wraz z furtką Teren pod siłownię zewnętrzną - trawa siana. Na terenie siłowni będzie też znajdować się stojak na rowery. Plac zabaw: Budowa placu zabaw obejmuje: - dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw, tj. zestaw zabawowy z dwoma zjeżdżalniami, ścianka wspinaczkowa, karuzela, sprężynowiec zwykły, sprężynowiec z ławeczką, piaskownica czworokątna o boku 2,5 m x 2,5 m, - przesunięcie istniejącego ogrodzenia wraz z bramą i furtką placu zabaw, - dostarczenie i montaż 4 ławek i 2 koszy na śmieci, - odnowienie istniejących urządzeń zabawowych. Szczegółowy zakres robót określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, kosztorysach zerowych, projektach budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.21.22.20-4, 45.21.22.00-8, 45.23.32.22-1, 45.11.12.91-4, 45.34.20.00-6, 45.31.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 11.000,00zł, słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wschowa Nr 92 8669 0001 0023 0319 2000 0013 z adnotacją: Wadium - przetarg na: Budowa boiska wielofunkcyjnego, siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw, w ramach zadania: Rozwój bazy rekreacyjnej w Miejskiej Górce, lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Sposób przekazania przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych, których przedmiotem była budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej oraz minimum dwóch robót budowlanych, których przedmiotem była budowa placu zabaw, a także minimum jednej roboty budowlanej, której przedmiotem była siłownia zewnętrzna
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

W celu określenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć następujące dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, - Kartę techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta, - Rekomendację ITB lub niezależnego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni, - Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla wykonawcy, na realizowaną, inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię, - Dodatkowo dla możliwości weryfikacji oferowanej nawierzchni należy przedstawić jej próbkę z metryką producenta o minimalnych wymiarach 25x20cm. W celu określenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć dla elementów placu zabaw oraz elementów siłowni zewnętrznej specyfikacje techniczne (karty techniczne) proponowanych przez Wykonawcę urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni zewnętrznej, ławek i koszy, zawierających co najmniej: nazwę elementu, materiał, z jakiego został wykonany oraz wymiary.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy oraz kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy o zamówienie publiczne dopuszczalne są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy, - zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, - zmiana terminu wykonania umowy ze względu na warunki pogodowe, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie prac - zmiany terminu wykonania zadania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, na które wykonawca nie ma wpływu (np. wystąpienie kolizji, konieczność wykonania robót dodatkowych), - konieczności wprowadzenia robót zamiennych w zależności od specyfiki zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka pokój nr 23 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadającym warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 SIWZ.doc

Załącznik_nr_1.doc

Załącznik_nr_2.doc

Załącznik_nr_3.doc

Załącznik_nr_4.doc

Załącznik_nr_5_projekt_umowy.doc

Zalacznik_nr_6_-_Specyfikacje_techniczne.rar

Załącznik_nr_7_-_Przedmiar_robot.rar

Załącznik_nr_8_-_Kosztorys_zerowy.rar

Załącznik_nr_8a_-_Przedmiar_robot_-_wersja_ATH.rar

Załącznik_nr_9_-_Projekt_budowlany.rar

Załącznik_nr_10.doc

Załącznik_nr_11.doc

 

 


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska