http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2013-10-24 08:50:02
Strona / Organy władzy publicznej / Rada Miejska / Uchwały Rady Miejskiej / Uchwały Rady Miejskiej 2013 r.
UCHWAŁA NR XXXV/176/13 RADY MIEJSKIEJ w MIEJSKIEJ GÓRCE z dnia 05 sierpnia 2013 r. w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej dokonania kontroli w przedmiocie skargi na działalność dyrektora Zespołu Szkół w Konarach

UCHWAŁA  NR XXXV/176/13

RADY MIEJSKIEJ w MIEJSKIEJ GÓRCE

z dnia 05 sierpnia 2013 r.

 

w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej dokonania kontroli w przedmiocie  skargi na działalność dyrektora Zespołu Szkół w Konarach

 

 

              Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r., poz. 594) oraz w związku z art. 229 pkt. 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.) Rada Miejska w Miejskiej Górce, uchwala co następuje:

 

§ 1

 

Rada Miejska w Miejskiej Górce zleca Komisji Rewizyjnej dokonanie kontroli w przedmiocie skargi Pani Małgorzata Seyda na działalność dyrektora Zespołu Szkół w Konarach.

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej.

 

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

 


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska