http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2014-11-26 13:55:26
Strona / Zamówienia Publiczne / Ogłoszenia o zamówieniach / Ogłoszenia o zamówieniach 2014 rok
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Miejska Górka, 26 listopada 2014r.
RI.271.10.2014
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
na
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 388258 - 2014;
Data zamieszczeniaw Biuletynie Zamówień Publicznych: 26.11.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka , Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
- ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Urząd Miejski, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka
2. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka
3. Przedszkole w Miejskiej Górce, ul. Paderewskiego 26, 63-910 Miejska Górka
4. Przedszkole w Konarach, Konary 48, 63-910 Miejska Górka
5. Szkoła Podstawowa w Sobiałkowie, Sobiałkowo 95, 63-910 Miejska Górka
6. Zespół Szkół w Gostkowie, Gostkowo 87, 63-910 Miejska Górka
7. Szkoła Podstawowa w Miejskiej Górce, ul. Marii Konopnickiej 14, 63-910 Miejska Górka
8. Zespół Szkół w Dłoni- Przedszkole, Dłoń 56, 63-910 Miejska Górka
9. Zespół Szkół w Dłoni- Szkoła Podstawowa, Dłoń 53, 63-910 Miejska Górka
10. Zespół Szkół w Konarach - Szkoła Podstawowa, Konary 56, 63-910 Miejska Górka
11. Zespół Szkół w Konarach - Gimnazjum, Konary 56, 63-910 Miejska Górka
12. Zespół Szkół w Miejskiej Górce, ul. Marii Konopnickiej 3, 63-910 Miejska Górka
13. Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej, Plac 700-lecia 2, 63-910 Miejska Górka
14. Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka.
Część II Zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
- ubezpieczenie autocasco,
- ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów,
- ubezpieczenia assistance.
Część III Zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Program Ubezpieczenia.
Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 950).
3. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  •  
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej
  •  
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  •  
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  •  
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  •  
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    •  
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  •  
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  •  
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz Oferty.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka pokój nr 23 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
    - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
    - ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
    - ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
    - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
    - ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
    - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,
    w następujących jednostkach organizacyjnych:
    1. Urząd Miejski, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka
    2. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka
    3. Przedszkole w Miejskiej Górce, ul. Paderewskiego 26, 63-910 Miejska Górka
    4. Przedszkole w Konarach, Konary 48, 63-910 Miejska Górka
    5. Szkoła Podstawowa w Sobiałkowie, Sobiałkowo 95, 63-910 Miejska Górka
    6. Zespół Szkół w Gostkowie, Gostkowo 87, 63-910 Miejska Górka
    7. Szkoła Podstawowa w Miejskiej Górce, ul. Marii Konopnickiej 14, 63-910 Miejska Górka
    8. Zespół Szkół w Dłoni- Przedszkole, Dłoń 56, 63-910 Miejska Górka
    9. Zespół Szkół w Dłoni- Szkoła Podstawowa, Dłoń 53, 63-910 Miejska Górka
    10. Zespół Szkół w Konarach - Szkoła Podstawowa, Konary 56, 63-910 Miejska Górka
    11. Zespół Szkół w Konarach - Gimnazjum, Konary 56, 63-910 Miejska Górka
    12. Zespół Szkół w Miejskiej Górce, ul. Marii Konopnickiej 3, 63-910 Miejska Górka
    13. Ośrodek Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej, Plac 700-lecia 2, 63-910 Miejska Górka
    14. Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
    - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
    - ubezpieczenie autocasco,
    - ubezpieczenia NNW kierowcy i pasażerów,
    - ubezpieczenia assistance.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 10
SIWZ

Załącznik Nr 4


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska