Zarządzenie Nr 138/2017 w sprawie: zatwierdzenia wyboru ofert na realizacje zadań Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami działającymi w sferze działalności pożytku publicznego na rok 2017
Zarządzenie nr 138/2017
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 13 luty 2017 r.
w sprawie: zatwierdzenia wyboru ofert na realizacje zadań Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami działającymi w sferze działalności pożytku publicznego na rok 2017.
Na podstawie art. 11 ust.1 i 2 oraz art. 15 ust. 2j ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 239 z późni. zm.) oraz Uchwały Nr XVII/88/16 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie uchwalenia programu współpracy gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2017, zarządzam, co następuje:
§ 1
Na podstawie protokołu z posiedzenia komisji konkursowej z dnia 10 lutego 2017 r. oceniającej złożoną przez organizację pozarządową ofertę na realizację zadań publicznych zleconych na rok 2017 przez Gminę Miejska Górka – zatwierdzam listę podmiotu realizującego w roku 2017 te zadanie oraz wysokość środków finansowych przyznanych na wsparcie jej realizacji:
Zadania z zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród młodzieży oraz osób dorosłych:
1. Młodzieżowy Klub Szachowo –Warcabowy „PAT „ w Miejskiej Górce na prowadzenie zajęć i organizowanie imprez w szachy i warcaby - przyznana kwota dotacji 6.000,00 zł.
§ 2
Protokół Komisji Konkursowej stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miejskiej Górki.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.
|