http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje
Redakcja Biuletynu
Statystyki
Rejestr zmian
Instrukcja obsługi BIP
Wyszukiwarka


 
Rejestr zmian 
Informacje
 
Treść archiwalna z dnia: 2017-09-26 09:51:08
Strona / Urząd Miejski / Struktura Organizacyjna Urzędu / Wykaz komórek organizacyjnych Urzędu / Wydział Komunalny

 

Wydział Komunalny

 

 

Wiesław Wójcicki – Naczelnik Wydziału

 

Kontakt:

 

ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka

tel. 65 54 74 507 wew. 115, 117, fax. 65 54 74 421

e-mail: wieslaw.wojcicki@miejska-gorka.pl

 

 

Wydział Komunalny prowadzi w szczególności sprawy z zakresu:


1) gospodarowania zasobem nieruchomości Gminy, w tym:
a) ewidencjonowania nieruchomości,
b) zapewniania wyceny tych nieruchomości,
c) sporządzania planu wykorzystania zasobu,
d) zabezpieczania nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem,
e) nabywania nieruchomości do zasobu Gminy: w drodze umowy na własność lub użytkowanie wieczyste, w drodze zamiany lub darowizny, wskutek zrzeczenia się, w drodze komunalizacji, na podstawie innych tytułów prawnych,
f) zbywania nieruchomości: sprzedaży lub oddawania w użytkowanie wieczyste, wnoszenia w formie aportu do spółek,
g) oddawania nieruchomości w użytkowanie, trwały zarząd, użyczenie, najem i dzierżawę,
h) obciążania nieruchomości gminnych,
i) naliczania należności za nieruchomości udostępniane z zasobu,
j) podejmowania czynności w postępowaniu sądowym dotyczącym nieruchomości gminnych,
k) podziału i rozgraniczenia nieruchomości oraz scalania gruntów,
l) naliczania opłat adiacenckich,
ł) obsługi komisji inwentaryzacyjnej,
m) dokonywania opisu mienia komunalnego,
2) rolnictwa:
a) obsługi sołectw w zakresie bieżącej działalności,
b) zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych,
c) leśnictwa i łowiectwa,
d) ochrony gruntów rolnych, leśnych, w tym: rolniczego wykorzystania gruntów, rekultywacji nieużytków,
e) współpracy z organizacjami rolniczymi i wspierającymi rolnictwo,
6) nazewnictwa ulic:
a) nadawania nazw ulicom i placom,
b) prowadzenia i aktualizowania ewidencji nazw ulic i placów,
7) ochrony przyrody:
a) prowadzenia spraw związanych z usunięciem drzew lub krzewów,
b) inicjowania działań związanych z ochroną walorów krajobrazowych obszarów położonych na terenie Gminy,
a) polityki mieszkaniowej Gminy,
b) zarządzania gminnymi drogami, ulicami i placami,
c) planowania przestrzennego:
a) monitorowania i analizy stanu zagospodarowania gminy,
b) prowadzenia spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów planistycznych (studium, mpzp),
c) prowadzenia rejestrów i archiwizacji dokumentów planistycznych stanowiących akty prawa miejscowego,
d) prowadzenia spraw wynikających z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: ustalania warunków zabudowy, ustalania lokalizacji celu publicznego, ustalania wysokości należności z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości, opiniowania wstępnych projektów podziałów geodezyjnych,

 

 

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska