Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. oświaty
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 Nr 223 poz. 1458 ze zmianami) Kierownik Gminnego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Miejskiej Górce ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Miejskiej Górce, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka. 1. Stanowisko pracy: referent ds. oświaty 2. Niezbędne wymagania od kandydatów: a) obywatelstwo polskie, b) miejsce zamieszkania na terenie powiatu rawickiego, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) wykształcenie wyższe ekonomiczne, f) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office, 3. Wymagana wiedza specjalistyczna: a) ustawa o systemie oświaty, b) ustawa Karta Nauczyciela, c) ustawa Kodeks Pracy, d) podstawowe pojęcia ustawy kodeks postępowania administracyjnego, e) podstawowe pojęcia ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, 4. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie kadr pracowniczych i czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do dyrektorów szkół i przedszkoli, b) rozliczanie księgowe i finansowe środków pozyskiwanych z zewnątrz ( środki z programów skierowanych do oświaty np. "Uczeń na wsi") c) prowadzenie procedury administracyjnej i procedury finansowej związanej z udzielaniem świadczeń pomocy materialnej dla uczniów (stypendia szkolne) d) analiza dokumentacji oraz prowadzenie procedury związanej z uzyskiwaniem stopnia nauczyciela mianowanego, e) prowadzenie ewidencji aktów mianowania nauczycieli, f) prowadzenie procedury i dokumentacji konkursowej dotyczącej konkursów na dyrektorów placówek oświatowych, g) prowadzenie ewidencji spełniania obowiązku nauki oraz przeprowadzanie odpowiednich procedur w zakresie zaniechania tego obowiązku, h) prowadzenie księgi korenspondencyjnej Gminnego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty, Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U .z 2002r.Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z20081 r.Nr 223 poz.1458).
i)mieięczne wynagrodzenie: 1180 brutto.
5. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny; b) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej; c) kwestionariusz osobowy d) oświadczenie o niekaralności w zakresie wymienionym w punkcie 2d niniejszego ogłoszenia e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; f) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy; g) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. 6. Miejsce i termin złożenia dokumentów Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Gminnego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Miejskiej Górce, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka (sekretariat Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce pokój nr 23) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze w Gminnym Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnym Oświaty" w terminie do dnia 22 maja 2009 r. do godz.15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce). Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.Miejska-Gorka.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .
Kierownik Zespołu Obsługi Oświaty
/-/ Maria Antkowiak
Miejska Górka, 12 maja 2009 r.
|