Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent w Wydziale Finansowym
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 233 poz. 1458) Burmistrz Miejskiej Górki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka.
1. Stanowisko pracy:
młodszy referent w Wydziale Finansowym
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) miejsce zamieszkania na terenie gminy Miejska Górka,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
e) wykształcenie wyższe,
e) umiejętność obsługi komputera.
3. Wymagana wiedza specjalistyczna:
a) ustawa o samorządzie gminnym,
b) ustawa o finansach publicznych,
c) ustawa o rachunkowości,
d) rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek finansów publicznych,
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) przygotowywanie dokumentów do księgowania (dekretacja rachunków),
b) księgowanie dowodów księgowych,
c) sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie jednostek samorządu terytorialnego,
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) kwestionariusz osobowy ,
c) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
d) oświadczenie o niekaralności w zakresie wymienionym w punkcie 2d niniejszego ogłoszenia,
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
f) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
g) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U .z 2002r.Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z20081 r.Nr 223 poz.1458).
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce” w terminie do dnia 31 marca 2010 r. do godz.15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce).
Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie , nie będą rozpatrywane .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.Miejska-Gorka.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .
Burmistrz Miejskiej Górki
/-/ Karol Skrzypczak
Miejska Górka, 16 marzec 2010 r.
|