Zarządzenie Nr 97/08
Burmistrza Miejskiej Górki z dnia 30 maja 2008 roku
w sprawie: powołania Komisji Konkursowej
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz uchwały Nr XI/58/07 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 31.10.2007r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24.04.2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2008, Burmistrz Miejskiej Górki zarządza, co następuje:
§ 1
Powołać Komisję Konkursową przy Burmistrzu Miejskiej Górki.
§ 2
Komisja Konkursowa przy Burmistrzu Miejskiej Górki działa zgodnie z regulaminem, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia.
§ 3
Na członków Komisji Konkursowej przy Burmistrzu Miejskiej Górki powołuje się następujące osoby: 1. Przedstawiciele pracowników Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce: * Adam Bandura - Sekretarz Miejskiej Górki jako Przewodniczący Komisji Konkursowej. * Robert Ciesielski - pracownik Urzędu, 2. Przedstawiciele organizacji pozarządowych: * Józef Jabłoński - pracownik Urzędu, * Marek Stach - przedstawiciel Towarzystwa Turystycznego "TRAMP" Miejska Górka
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Zalacznik_nr_1.pdf (193.51 Kb) |