http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Plan postępowań
Ogłoszenia o zamówieniach
Ogłoszenia o zamówieniach 2020 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2019 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2018 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2017 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2016 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2015 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2014 rok
Ogłoszenie o zamówieniach 2013 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2012 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2011 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2010 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2009 rok
Ogłoszenia o zamówieniach 2008 rok
Ogłoszenia o wynikach zamówień
Zapytania ofertowe
Informacja z otwarcia ofert
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje


 
Ogłoszenia o zamówieniach 2015 rok 
Ogłoszenia o zamówieniach
 
data publikacji:  14-07-2015 | 10:23
data ostatniej modyfikacji:  14-07-2015 | 10:23
ostatnio modyfikowal: Karol Skrzypczak
   
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na Dowozy szkolne w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2015/2016 14.07.2015

Miejska Górka, 14 lipiec 2015r.
RI.271.1.2015
 
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na
 
Dowozy szkolne w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2015/2016

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 175660 - 2015;
Data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 14.07.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy:
 
V
zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka , Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, faks 0-65 5474421.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy szkolne w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dowozy szkolne w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2015/2016.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części :
Część I: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2015/2016
Część II: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2015/2016
Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na obie części lub tylko jedną część zamówienia.
 
II.1.5)
 
V
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt. 6ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia takich okoliczności jak: zmiany w planach lekcyjnych szkół w wyniku zmian w organizacji pracy szkół, dożywiania uczniów, dodatkowych zajęć lekcyjnych, imprez czy uroczystości szkolnych itp. W przypadku wystąpienia w toku realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązuje się je wykonać na zlecenie Zamawiającego w cenie jednostkowej wynikającej z oferty podstawowego zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
III.2) ZALICZKI
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  •  
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób
  •  
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Dla I części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze i zakresie tzn. dowoził i odwoził dzieci do szkół co najmniej 2 autobusami, przez co najmniej jeden semestr oraz dziennie wykonywał łącznie co najmniej 200 km.
      Dla II części zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  •  
  • III.3.3) Potencjał techniczny
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Dla I części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje czterema autobusami do przewozu jednorazowo 55 osób w każdym z nich oraz odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego.
      Dla II części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje pojazdem odpowiednio oznakowanym i konstrukcyjnie przygotowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim i co najmniej dwóch osób na foteliku dziecięcym
  •  
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie
  •  
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Dla I części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł
      Dla II części zamówienia warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla I części zamówienia: Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru (autobusów) dostępnego wykonawcy z podaniem roku produkcji, ilości miejsc siedzących oraz aktualnymi badaniami technicznymi. Należy dostarczyć dokumenty potwierdzające w/w wymagania np. dowody rejestracyjne autobusów. Podać należy także informację jaka jest podstawa dysponowania autobusem.
Dla II części zamówienia: Opis pojazdu służącego do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadanego przez wykonawcę lub który będzie pozostawał w dyspozycji wykonawcy z podaniem roku produkcji, ilości miejsc siedzących oraz aktualnymi badaniami technicznymi. Należy dostarczyć dokumenty potwierdzające w/w wymagania np. dowód rejestracyjny pojazdu. Z dokumentów tych ma jednoznacznie wynikać fakt, że pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2
 
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: Nie dotyczy
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy o zamówienie publiczne dopuszczalne są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach:
a) zmiany stawki podatku VAT
b) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy
c) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę
d) zmiany w planach zajęć lekcyjnych, imprez czy uroczystości szkolnych
e) zmiany podwykonawcy lub podwykonawców na etapie realizacji niniejszej umowy. W tym wypadku, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
f) uzgodnień dotyczących zmiany formy rozliczeń finansowych za usługi wykonane przez podwykonawców
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, Pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, Pokój nr 23, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli w Gminie Miejska Górka w roku szkolnym 2015/2016.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia dla I części jest dowóz i odwóz dzieci szkolnych szkół podstawowych i gimnazjów oraz przedszkoli na terenie gminy Miejska Górka w okresie od 01.09.2015 r. do 24.06.2016 r. ,od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej.
    2. Do wykonania zadania Wykonawca musi dysponować czterema autobusami do przewozu jednorazowo 55 osób w każdym z nich i odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego.
    3. Zatrudniać przynajmniej czterech pracowników na stanowisku kierowców.
    4. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionych opiekunów odpowiedzialnych za dzieci w trakcie wykonywania usługi, jeden opiekun na jeden autobus. Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Funkcji opiekuna nie może pełnić prowadzący pojazd. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winien zostać przeszkolony przez Wykonawcę w zakresie przepisów prawa ruchu drogowego.
    5. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów.
    6. Średnia trasa autobusu A1 w ciągu jednego dnia wynosi 138 km. Średnia trasa autobusu A2 w ciągu jednego dnia wynosi 107 km. Średnia trasa autobusu A3 w ciągu jednego dnia wynosi 197 km. Średnia trasa autobusu A4 w ciągu jednego dnia wynosi 109 km. Łączna średnia trasa czterech autobusów w ciągu jednego dnia wynosi około 551 km. Trasy autobusów przedstawiają odpowiednio załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ilości km przejechanych z miejsca postoju pojazdów Wykonawcy do początku trasy (do miejsca od którego zacznie się dowóz) i od miejsca na którym zakończy dowóz - do miejsca postoju pojazdu Wykonawcy.
    7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
    8. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego z autobusów, wykorzystywanych przy wykonywaniu usługi dowozów szkolnych.
    9. W przypadku awarii środka transportu / z jakichkolwiek przyczyn / w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu, nie później niż w czasie zadeklarowanym w ofercie.
    10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ilości kilometrów oraz godzin dowożenia i odwożenia.
    11. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych.
    12. Wykonawca w cenę musi wliczyć sobie koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2015/2016.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia dla II części jest dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Miejska Górka do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu ul. Gen. Grota Roweckiego 9 F oraz Centrum Rehabilitacji Medycznej i Ośrodka Osób Niepełnosprawnych w Rawiczu ul. Sarnowska 9A w okresie od 01.09.2015r. do 31.08.2016 r., od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerwy zimowej i letniej, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej.
    2. Do wykonania zadania Wykonawca musi dysponować pojazdem odpowiednio oznakowanym i konstrukcyjnie przygotowanym do przewozu co najmniej
    7 osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej jednej osoby na wózku inwalidzkim i co najmniej dwóch osób na foteliku dziecięcym.
    3. Dzieci należy zabierać z ustalonych z Zamawiającym punktów w miejscowościach: - Miejska Górka - 2 dzieci , w tym 1 dziecko w foteliku dziecięcym,
    - Gostkowo - 1 dziecko,
    - Zmysłowo - 1 dziecko,
    - Piaski - 1 dziecko na wózku inwalidzkim,
    - Oczkowice - 1 dziecko w foteliku dziecięcym,
    - Niemarzyn - 1 dziecko.
    Razem dowóz i odwóz 7 dzieci.
    Wskazana liczba dzieci od 1 września 2015 r. może ulec nieznacznej zmianie.
    4. Godziny rozpoczynania i kończenia zajęć zostaną ostatecznie ustalone pomiędzy Przewoźnikiem a Zamawiającym. Podczas transportu osób niepełnosprawnych z domów do szkół, przedszkoli i w drodze powrotnej pełną odpowiedzialność za dzieci oraz prawidłową realizację usługi ponosi Wykonawca. Dzieci będą odbierane spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru.
    5. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionego opiekuna odpowiedzialnego za dzieci w trakcie wykonywania usługi. Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Funkcji opiekuna nie może pełnić prowadzący pojazd. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winien zostać przeszkolony przez Wykonawcę w zakresie przepisów prawa ruchu drogowego.
    6. Zabrania się łączenia przewozu dzieci niepełnosprawnych z regularnymi przewozami liniowymi oraz dowozami pracowniczymi.
    7. Średnia trasa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych A5 w ciągu jednego dnia wynosi 134km, zgodnie z załącznikiem nr 1e do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ilości km przejechanych z miejsca postoju pojazdu Wykonawcy do początku trasy (do miejsca od którego zacznie się dowóz) i od miejsca na którym zakończy dowóz - do miejsca postoju pojazdu Wykonawcy.
    8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu osób niepełnosprawnych.
    9. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla pojazdu wykorzystywanego przy wykonywaniu usługi dowozu.
    10. W przypadku awarii środka transportu / z jakichkolwiek przyczyn / w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu, nie później niż w czasie zadeklarowanym w ofercie.
    11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ilości kilometrów oraz godzin dowożenia i odwożenia.
    12. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych. 13. Wykonawca w cenę musi wliczyć sobie koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2
 
SIWZ

Załącznik Nr 1a - Trasa A1

Załącznik Nr 1b - Trasa A2

Załącznik Nr 1c - Trasa A3

Załącznik Nr 1d - Trasa A4

Załącznik Nr 1e - Trasa A5

Załącznik Nr 2 - Formularz oferty

Załącznik Nr  3

Załącznik Nr 4

Załącznik Nr 5

Załącznik Nr 6

Załącznik Nr 7a - I cz ęść zamówienia

Załącznik Nr 7b - II część zamówienia

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska