http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
Gmina Miejska Górka
Urząd Miejski
Organy władzy publicznej
Rada Miejska
Skład Rady Miejskiej
Komisje Rady Miejskiej
Protokoły z Sesji
Uchwały Rady Miejskiej
Uchwały Rady Miejskiej 2020 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2019 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2018 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2017r.
Uchwały Rady Miejskiej 2016 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2015
Uchwały Rady Miejskiej 2014 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2013 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2012 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2011 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2010 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2009 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2008 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2007 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2006 r.
Uchwały Rady Miejskiej 2005 r.
Porządek obrad najbliższej Sesji
Sesje Rady - wideo
Imienne głosowanie Radnych
Wnioski i interpelacje Radnych
Zbiór aktów prawa miejscowego
Burmistrz
Raport o stanie Gminy
Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
Zamówienia Publiczne
Przetargi
Petycje
Wybory
Procedury Obsługi Interesanta
Praca
Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Oświadczenia majątkowe
RODO
Konsultacje społeczne
Informacje


 
Uchwały Rady Miejskiej 2012 r. 
Uchwały Rady Miejskiej
 
data publikacji:  01-02-2012 | 12:06
data ostatniej modyfikacji:  01-02-2012 | 12:15
ostatnio modyfikowal: Karol Skrzypczak
Uchwała Nr XV/70/12 w sprawie: budżetu na rok 2012 01.02.2012

 

Uchwała Nr XV/70/12   

Rady Miejskiej w Miejskiej Górce

z dnia 31 stycznia 2012 roku

 

w sprawie: budżetu na rok 2012

 

           Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r.,  Nr 142,  poz. 1591 ze zm.), art. 211, art. 212, art. 214 pkt 1, art. 215, art. 222, art. 235-237, art. 239, art. 258 i art. 264 ust 3 ustawy z dnia   27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)

 

Rada Miejska w Miejskiej Górce uchwala co następuje:

 

    § 1

 

1. Ustala się łączną kwotę dochodów budżetu na 2012 rok w wysokości 33.112.230,00 zł.,

    z tego :

-         dochody bieżące w kwocie 26.347.747,00 zł.,

-         dochody majątkowe w kwocie 6.764.483,00 zł.,

zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.

 

§ 2

 

1. Ustala się łączną kwotę wydatków budżetu na 2012 rok w wysokości 33.956.817,00 zł.,

    zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.

2. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków bieżących na łączną kwotę 24.842.215,00 zł.,

    w tym :

1)      wydatki bieżące jednostek budżetowych w kwocie 18.539.547,00 zł., w tym :

a)      wydatki na wynagrodzenia i składki od nich w kwocie 11.738.998,00 zł.,

b)      wydatki związane z realizacją ich statutowych zadań w kwocie 6.800.549,00 zł.,

2)      wydatki na dotacje na zadania bieżące w kwocie 1.283.000,00 zł.,

3)      wydatki na świadczenia na rzecz osób fizycznych w kwocie 4.322.944,00 zł.,

4)      wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji w kwocie 30.207,00 zł,

5)      wydatki na obsługę długu publicznego w kwocie 584.050,00 zł.,

6)      wydatki na programy i projekty finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w kwocie 82.467,00 zł.

3. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków majątkowych na łączną kwotę 9.114.602,00 zł.,     

     w tym :

1)      wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne w kwocie 9.114.602,00 zł., w tym na wydatki na programy i projekty finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych w kwocie 8.440.892,00 zł.,

zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej uchwały.

 

§ 3

 

Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu Gminy :

1)      dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych w kwocie 885.000,00 zł.,

2)      dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych w kwocie 398.000,00 zł.,

zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszej uchwały.

 

§ 4

 

1)      Deficyt budżetu w kwocie 844.587,00 zł. zostanie sfinansowany przychodami z tytułu emisji papierów wartościowych.

2)      Określa się łączną kwotę planowanych przychodów w kwocie 2.357.555,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej uchwały.

3)      Określa się łączną kwotę planowanych rozchodów w kwocie 1.512.968,00 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 6 do niniejszej uchwały.

 

§ 5

 

Ustala się limit zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych w kwocie 2.357.555,00 zł., w tym na :

1)      finansowanie planowanego deficytu Gminy w kwocie 844.587,00 zł.,

2)      spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.412.968,00 zł.,

3)      sfinansowanie zaplanowanego w rozchodach wykupu papierów wartościowych w kwocie 100.000,00 zł.

 

§ 6

 

Ustala się kwotę wydatków przypadających do spłaty w 2012 roku, zgodnie z zawartymi umowami z tytułu udzielonych poręczeń w kwocie 30.207,00 zł.

 

§ 7

 

Dochody z wpływów z tytułu opłat i kar, o których mowa w art. 402 ust. 4-6 ustawy Prawo ochrony środowiska przeznacza się na finansowanie wydatków z zakresu ochrony środowiska, określonych ustawą :

1)      dochody w wysokości 63.000,00 zł.,

2)      wydatki w wysokości 63.000,00 zł.,

zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej uchwały.

 

§ 8

 

   Dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 125.000,00 zł. przeznacza się na realizację programu rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 110.000,00 zł. oraz na realizację zadań określonych w programie przeciwdziałania narkomanii w kwocie 15.000,00 zł.

 

     § 9

 

1)      Ustala się plan dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego na rok 2012 zgodnie z załącznikiem Nr 8 do niniejszej uchwały.

2)      Dochody ustalone w § 1 obejmują plan dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie i innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok zgodnie z załącznikiem Nr 9 do niniejszej uchwały.

3)      Wydatki ustalone w § 2 obejmują plan wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie i innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok zgodnie z załącznikiem Nr 10 do niniejszej uchwały.

 

§ 10

 

Tworzy się rezerwy :

1)      ogólną w wysokości 40.000,00 zł.,

2)      celową w wysokości 70.000,00 zł., z tego :

a)      na realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego w kwocie 70.000,00 zł.

 

 

      § 11

 

1. Jednostki pomocnicze prowadzą gospodarkę finansową w ramach budżetu.

2. Ustala się fundusz sołecki w formie zestawienia wydatków z podziałem kwot oraz określeniem przedsięwzięć do realizacji dla poszczególnych sołectw, zgodnie z załącznikiem Nr 11 do niniejszej uchwały.

 

§ 12

 

1.Ustala się wydatki na programy i projekty finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych zgodnie z załącznikiem Nr 12 do niniejszej uchwały.

 

§ 13

 

Upoważnia się Burmistrza Miejskiej Górki do :

1)      dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu w zakresie wydatków na wynagrodzenia ze stosunku pracy,

2)      przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,

3)      lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu.

 

     § 14

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miejskiej Górki.

 

     § 15

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem  podjęcia z mocą obowiązującą od 01 stycznia 2012 roku  i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.

 

 

Załącznik Nr 1

 

Załącznik Nr 2

 

Załącznik Nr 3

 

Załącznik Nr 4

 

Załączniik Nr 5

 

Załącznik Nr 6

 

Załącznik Nr 7

 

Załącznik Nr 8

 

Załącznik Nr 9

 

Załącznik Nr 10

 

Załącznik Nr 11

 

Załącznik Nr 12

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska