Zarządzenie nr 136/2012
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 6 września 2012 r.
w sprawie : zatwierdzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Miejskiej Górce
Na podstawie § 8 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej ( Dz.U. z 2010 r. Nr. 60, poz.373 ze zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1
Zatwierdzam konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Miejskiej Górce ogłoszony i przeprowadzony na podstawie zarządzenia nr 131/2012 i nr 133/2012 w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Miejskiej Górce oraz powołania komisji konkursowej celem przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Miejskiej Górce.
§ 2
Uwzględniając wynik przeprowadzonego postępowania konkursowego w dniu 29 sierpnia 2012 roku w oparciu o przekazaną dokumentację stwierdzam, że konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Miejskiej Górce został rozstrzygnięty.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|