Zarządzenie Nr 119/2012
Burmistrza Miejskiej Górki
z 19 czerwca 2012 roku
w sprawie: powołania komisji konkursowej celem przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkół im. St. Mikołajczyka w Miejskiej Górce
Na podstawie art. 36a ust. 6 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty
( Dz.U. z 2004 roku, Nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1
W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkół im. St. Mikołajczyka w Miejskiej Górce powołuje komisję konkursową w składzie:
- przedstawiciele organu prowadzącego szkołę:
- Pan Mirosław Śmierzchała - przewodniczący komisji konkursowej,
- Pani Danuta Skupin
- Pani Barbara Szewczyk
- przedstawiciele organu nadzoru pedagogicznego:
- Pani Aldona Grześkowiak-Węglarz – wizytator
- Pan Tomasz Sajnóg - wizytator
- przedstawiciel Rady Pedagogicznej:
- Pan Tomasz Pertek
- przedstawiciel Rady Rodziców:
- Pani Marzena Teodorczyk
- przedstawiciele zakładowych organizacji związkowych:
- Pani Elżbieta Kusztelak – ZNP Oddział Międzygminny w Miejskiej Górce
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|