Zarządzenie nr 13/2011
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 28 stycznia 2011 r.
w sprawie: zatwierdzenia wyboru ofert na realizacje zadań Gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami działającymi w sferze działalności pożytku publicznego na rok 2011.
Na podstawie art. 11 ust.1 i 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873 ze zamianami) oraz Uchwały Nr XLII/217/10 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 07.10.2010 r. w sprawie uchwalenia programu współpracy gminy Miejska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2011, zarządzam, co następuje:
§ 1
Na podstawie protokołu z posiedzenia komisji konkursowej z dnia 28 stycznia 2011 r. oceniającej złożoną przez organizację pozarządową ofertę na realizację zadań publicznych zleconych na rok 2011 przez Gminę Miejska Górka – zatwierdzam listę podmiotu realizującego w roku 2011 te zadanie oraz wysokość środków finansowych przyznanych na wsparcie jej realizacji:
Zadanie z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród młodzieży oraz osób dorosłych:
1. Klub Sportowy „SPARTA” w Miejskiej Górce na upowszechnianie kultury fizycznej i sportu w zakresie gry w piłkę nożną, prowadzenie zajęć sportowych i organizowanie imprez sportowo-rekreacyjnych – przyznana kwota dotacji 190.000,00 zł.
§ 2
Protokół Komisji Konkursowej stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miejskiej Górki.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega podaniu do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.
|