Zarządzenie Nr 111/08 Burmistrza Miejskiej Górki z dnia 22 lipca 2008r.
w sprawie : powołania Komisji Przetargowej w celu przeprowadzenia przetargu na "Budowa zespołu boisk sportowych w Miejskiej Górce "Moje Boisko -Orlik 2012"
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 roku Nr 142 ,poz. 1591 z późn. zm.) i art. 19, 20, 21 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zarządza się :
§ 1
Powołuję Komisję przetargową do przeprowadzenia przetargu na w/w robotę budowlaną w składzie: 1. Piotr Poprawa - Przewodniczący Komisji 2. Jolanta Gierolińska - Sekretarz Komisji 3. Robert Ciesielski - Członek Komisji 4. Jacek Stróżyk - Członek Komisji 5. Wiesław Wójcicki - Członek Komisji
§ 2
1. Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego powoływanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.
2. Do zadań Komisji należy w szczególności przedstawienie kierownikowi zamawiającego propozycji: a) wykluczenia wykonawcy, b) odrzucenia oferty, c) wyboru najkorzystniejszej oferty, d) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Kierownik zamawiającego może także powierzyć Komisji Przetargowej dokonanie innych, niż określone wyżej, czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielnie zamówienia. Czynności te określa szczegółowo Regulamin Komisji Przetargowej.
§ 3
Komisja Przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4
1. Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania. 2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę lub z dniem zakończenia postępowania.
|